Przetargi.pl
usługa przeprowadzenia 10 analiz dotyczących potrzeb rynku służących wyborowi tematyki badań B+R w Politechnice Gdańskiej w związku z realizacją projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 realizowanego przez Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2015-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa przeprowadzenia 10 analiz dotyczących potrzeb rynku służących wyborowi tematyki badań B+R w Politechnice Gdańskiej w związku z realizacją projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 realizowanego przez Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 10 analiz dotyczących potrzeb rynku służących wyborowi tematyki badań B+R w Politechnice Gdańskiej w związku z realizacją projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 realizowanego przez Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej. 2.Dziedziny nauki, w których zostaną wykonane analizy: architektura, chemia, elektronika, telekomunikacja, informatyka, elektrotechnika, automatyka, fizyka, matematyka, inżynieria lądowa, środowisko, mechanika, oceanotechnika, okrętownictwo, zarządzanie, ekonomia. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 40 % przedmiotu umowy w całości, a Wykonawcy w takim wypadku nie będzie przysługiwać żadne roszczenie z tego tytułu. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującej zwiększenie przedmiotu zamówienia do 20% zamówienia podstawowego, tj. zwiększenie usługi o wykonanie dodatkowo 2 analiz. 5.Ilości w prawie opcji są ilościami przewidywanymi. Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi. 6.Cena jednostkowa dla prawa opcji jest taka sama jak cena dla zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w takich samych terminach, jak zamówienie podstawowe. 7.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przygotuje pisemny raport zawierający analizę potrzeb rynku w ilości 2 egzemplarzy dla każdej analizy. 8.Etapy analizy: 1)Etap 1: Technologie Zapoznanie się z tematyką prowadzonych przez Twórcę badań naukowych. Rozpoznanie aktualnego stanu wiedzy i zainteresowań naukowych Twórcy. Rozpoznanie dostępnego dla Twórcy sprzętu laboratoryjnego. Rozpoznanie możliwości skompletowania przez Twórcę zespołu badawczego. Rozpoznanie dostępnych obecnie technologii w dziedzinie potencjału badawczego Twórcy. Wymagane co najmniej 1 spotkanie Wykonawcy z Twórcą. Miejsce spotkania: Politechnika Gdańska. 2).Etap 2: Zastosowania rynkowe Dotyczy technologii rozpoznanych w Etapie 1 Rozpoznanie aktualnych i prognoza przyszłych potrzeb rynku (Polska, Europa, USA, Indie, Chiny). Wyszukanie grup użytkowników końcowych (Polska, Europa, USA, Indie, Chiny). Wyszukanie producentów (Polska, Europa, USA, Indie, Chiny). 3). Etap 3: Aspekty wdrożeniowe Dotyczy zagadnień rozpoznanych w Etapie 1 i Etapie 2. Rozpoznanie możliwych modeli komercjalizacji. Rozpoznanie dostępnych dla Twórcy modeli biznesowych. Rozpoznanie praw własności intelektualnej (patentów, zgłoszeń patentowych, wzorów użytkowych). Rozpoznanie orientacyjnych kosztów doprowadzenia do wykonania prototypu oraz orientacyjnych kosztów produkcji wielkoseryjnej. Rozpoznanie dostępnych obecnie i w przyszłości sposobów finansowania badań, programów i projektów NCBiR, NCN itp. Wymagane co najmniej 1 spotkanie Wykonawcy z Twórcą. Miejsce spotkania: Politechnika Gdańska. 4).Etap 4: Rozpoznanie wzajemnych zależności Dotyczy zagadnień rozpoznanych w Etapie 1, Etapie 2 i Etapie 3. Rozpoznanie wzajemnego wpływu technologii, zastosowań rynkowych i aspektów wdrożeniowych na wybór tematyki badań naukowych. Zawężanie zagadnień rozpoznanych w każdym z etapów. Bezpośrednie kontakty z potencjalnymi użytkownikami i partnerami biznesowymi. Wymagane co najmniej 1 spotkanie Wykonawcy z Twórcą. Miejsce spotkania: Politechnika Gdańska. 5). Etap 5: Rekomendacja Wskazanie wraz z uzasadnieniem konkretnych technologii dla konkretnych zastosowań rynkowych dla konkretnych aspektów wdrożeniowych, dających największą szansę na komercjalizację. Wskazanie wraz z uzasadnieniem tematyki badań naukowych, przy uwzględnieniu wzajemnych zależności wskazanych technologii, zastosowań rynkowych i aspektów wdrożeniowych. Wskazanie wraz z uzasadnieniem potencjalnych partnerów do rozwoju wskazanej tematyki badań. Podanie danych sprzedażowych w Polsce i UE w okresie 01.01.2011 r. - 31.12.2013 r. dla wybranych technologii, ze wskazaniem źródła danych. Analiza konkurencji wskazanych technologii. Analiza SWOT i analiza ryzyka wskazanej tematyki badań. 9.Wykonawca jest zobowiązany do udzielania niezbędnych informacji i pomocy potrzebnej do zrozumienia i wyjaśnienia niejasności we wszystkich sprawach będących przedmiotem zamówienia. 10.Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 11.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z ogłoszeniem o udzielaniu zamówienia i wytycznymi ze strony Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności i w sposób gwarantujący pełne i prawidłowe zabezpieczenie interesów Zamawiającego. 12.Wykonany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia będzie wolny od wad prawnych, w szczególności praw osób trzecich związanych z prawami autorskimi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wysokość wadium ustalono na kwotę 7 500 zł. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 z dopiskiem: Wadium Nr postępowania ZP/29/057/U/15. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.02.2015 r. do godz. 09:30. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., poz. 275, z późn. zm.). 4.W przypadku wnoszenia wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt. 2 ÷ 5, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej (Gmach B) lub przesłać pocztą (Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem Wadium do ZP/29/057/U/15), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2 ÷ 5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 12.02.2015 r. do godz. 09:30 Zamawiający otrzyma stosowny dokument. 6.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1)nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) oraz Wykonawcy/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2)określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3)kwotę, 4)termin ważności, 5)mieć formę bezwarunkowego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6)być nieodwołalny, 7)obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8)a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 7.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie na cały okres związania ofertą, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt. 7 i 8 niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z art. 46 ust. 1 ÷ 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach