Przetargi.pl
usługa polegająca na wykonaniu wyceny wartości technologii o nazwie Metoda wytwarzania wodnych roztworów chitozanu, nr projektu II/Chem/2014/17 zgłoszonej w ramach projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa polegająca na wykonaniu wyceny wartości technologii o nazwie Metoda wytwarzania wodnych roztworów chitozanu, nr projektu II/Chem/2014/17 zgłoszonej w ramach projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu wyceny wartości technologii o nazwie Metoda wytwarzania wodnych roztworów chitozanu., nr projektu II/Chem/2014/17 zgłoszonej w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2.Zakres technologii - technologia wytwarzania produktów medycznych i kosmetycznych. 3.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przygotuje pisemny raport (zwany w dalszej części Raportem) zawierający analizę badania potencjału rynkowego w ilości 2 egzemplarzy. 4.Raport powinien zawierać następujące elementy: 1)Opis technologii: a.bieżący status; b.dotychczasowe etapy rozwoju; c.aspekty innowacyjne. 2)Informację o Twórcach technologii. 3)Wybór standardu wartości wraz z uzasadnieniem. 4)Wybór metody (jednej bądź kilku) wyceny wartości technologii wraz z uzasadnieniem. 5)Wycenę wartości technologii: a.objaśnienie wybranej metody; b.założenia do wyceny - opis i uzasadnienie; c.wyliczenia; 6)Propozycję strategii wdrożenia technologii. 7)Wszelkie, łączące się z przygotowaniem raportu, czynności niewymienione w niniejszym ustępie, a konieczne do prawidłowej i wszechstronnej wyceny technologii tzn. pozwalające na przygotowanie kompletnego raportu. 5.Wykonawca jest zobowiązany do udzielania niezbędnych informacji i pomocy potrzebnej do zrozumienia i wyjaśnienia niejasności we wszystkich sprawach będących przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie przeprowadzenia wyceny Technologii. 6.Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z SIWZ i wytycznymi ze strony Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności i w sposób gwarantujący pełne i prawidłowe zabezpieczenie interesów Zamawiającego. 8.Wykonany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia będzie wolny od wad prawnych, w szczególności praw osób trzecich związanych z prawami autorskimi. 9.Opis technologii stanowi załącznik do projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wysokość wadium ustalono w wysokości 300 zł, 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 z dopiskiem: Wadium nr postępowania ZP/78/057/U/15 Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.03.2015 r. do godz. 09:00. Kopię przelewu zaleca dołączyć do oferty; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., poz. 275, z późn. zm.). 4.W przypadku wnoszenia wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt. 2 ÷ 5, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej (Gmach B) lub przesłać pocztą (Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem Wadium do ZP/78/057/U/14), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2 ÷ 5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 25.03.2015 r. do godz. 09:00 Zamawiający otrzyma stosowny dokument. 6.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1)nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) oraz Wykonawcy/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2)określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3)kwotę, 4)termin ważności, 5)mieć formę bezwarunkowego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6)być nieodwołalny, 7)obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8)a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 7.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie na cały okres związania ofertą, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Zamawiający, z zastrzeżeniem ust. 8 i 9 niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z art. 46 ust. 1 ÷ 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach