Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 85-090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 255 320 , fax. 525 255 319
- Data zamieszczenia: 2019-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 255 320, fax. 525 255 319
REGON: 91362152000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeglądu technicznego, adiustacji, legalizacji i napraw cyfrowych urządzeń do automatycznej kontroli prędkości pojazdów- videorejestratorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu technicznego, adiustacji, legalizacji i napraw cyfrowych urządzeń do automatycznej kontroli prędkości pojazdów tj. videorejestratorów: - POLCAM PC 2006 w ilości 14 szt., - Videorapid 2 w ilości 3 szt., - Videorapid 2A w ilości 13 szt. (w tym 4 szt. współpracujące z ISKRA-1), 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony przez Zamawiającego w Załącznikach do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy. 3. Ilości adiustacji, legalizacji, przeglądów technicznych i napraw określone w rozdziale XIII SIWZ oraz ilości części zamiennych zawarte w wykazie części (Załącznik do SIWZ)- przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez wykonawcę ceny oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Podmioty zagraniczne. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4 lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o którym mowa pkt. 1 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis określony w pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZPiFP-117-23 Usługa przeglądu technicznego, adiustacji, wzorcowania i napraw urządzeń do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu Drager 9510
Dodano: 2023-12-22 - SZPiFP-17-23 Usługa przeglądu technicznego, adiustacji i napraw urządzeń do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu typu AL-4000
Dodano: 2023-05-25 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych oraz usuwania awarii układów wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2021-01-20 - Usługa przeglądu technicznego, adiustacji i napraw urządzeń do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu typu iBLOW
Dodano: 2020-12-03 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych oraz usuwania awarii układów wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2020-12-02 - Usługa przeglądu technicznego, adiustacji i napraw urządzeń do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu typu iBLOW
Dodano: - Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna – BOM I ul. Wola Zamkowa 11) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia – BOM I ul. Gołębia 3 oraz BOM I ul. Wola Zamkowa 11).
Dodano: 2020-07-01 - sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonaniem prac geodezyjnych wynikających z „Aneksu do harmonogramu prac” stanowiącego załącznik do umowy nr BPI.271.1.2019, dotyczącego digitalizacji dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK), utworzenia bazy danych BDOT500, modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) oraz przeprowadzenia działań harmonizujących zbiory danych miasta Torunia.
Dodano: 2020-06-18 - Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).
Dodano: 2020-06-08 - Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).
Dodano: 2020-05-14