Przetargi.pl
Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego z odnotowywaniem, z podaniem daty i potwierdzaniem podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r., w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2176) – zamówienie z podziałem na 5 zadań, w oparciu o Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz Projekt umowy na wykonanie usługi - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 29 ust. 3a uPzp) - szczegółowy zakres w załączniku nr 4 do projektu umowy): jeżeli w/w czynności mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę,a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa w § 3 projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5 SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na część nr 1 zamówienia (zadanie nr 1) i/lub na część nr 2 zamówienia (zadanie nr 2) i/lub na część nr 3 zamówienia (zadanie nr 3) i/lub na część nr 4 zamówienia (zadanie nr 4), i/lub na część nr 5 zamówienia (zadanie nr 5), jak również na wszystkie części (zadania) łącznie. 1) Zadanie nr 1: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Służby Uzbrojenia i Elektroniki. 2) Zadanie nr 2: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Służby Czołgowo- Samochodowej. 3) Zadanie nr 3: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Sekcji Infrastruktury. 4) Zadanie nr 4: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Służby Inżynieryjno – Saperskiej. 5) Zadanie nr 5: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Służby Żywnościowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1,2,3,4,5 został określony w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl,zakładka: BIP/PLATFORMA ZAKUPOWA/ Odnośnik: Zamówienia Publiczne 17 WOG na Platformie Zakupowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Formularz oferty wzór zał. nr 1 do SIWZ.1) .Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 2) Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w treści zgodnej z niniejszą SIWZ. 3) Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo lub ręcznie. 4) Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. 5) Wszystkie zapisane strony/kartki powinny być ponumerowane. Strony/kartki powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony/kartki zawierające informacje niewymagalne przez Zamawiającego (np. prospekty reklamowe o firmie, jej działalności itp.) nie muszą być numerowane i parafowane. 6) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego, muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. 7) Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ powinny być złożone w formie oryginału. 8) Pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą mogą być przedłożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 9) Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. 10) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach