Przetargi.pl
Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego z odnotowywaniem, z podaniem daty i potwierdzaniem podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r., w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2176) – zamówienie z podziałem na 4 zadania, w oparciu o Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz Projekt umowy na wykonanie usługi - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 50531400-0 - usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5 SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na część nr 1 zamówienia (zadanie nr 1) i/lub na część nr 2 zamówienia (zadanie nr 2) i/lub na część nr 3 zamówienia (zadanie nr 3) i/lub na część nr 4 zamówienia (zadanie nr 4), jak również na wszystkie części (zadania) łącznie. 1) Zadanie nr 1: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Służby Uzbrojenia i Elektroniki. 2) Zadanie nr 2: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Służby Czołgowo-Samochodowej. 3) Zadanie nr 3: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Sekcji Infrastruktury. 4) Zadanie nr 4: Usługa konserwacji UTB (Urządzenia Transportu Bliskiego) Służby Inżynieryjno – Saperskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1,2,3,4 został określony w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka Zamówienia publiczne /2019/ powyżej 30000 euro informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Formularz oferty - wzór załacznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (czytelny podpis lub pieczęć imienna i parafa). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów), lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał, llub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. 4) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczęci Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy i siedziby Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach