Przetargi.pl
Usługa prowadzenia obsługi bankowej budżetu Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" oraz udzielenia kredytu odnawialnego na pokrycie przejściowego deficytu budżetu.

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg

  • Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
    ul. św. Michała 43
    61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
    REGON: 30215640600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goap.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa prowadzenia obsługi bankowej budżetu Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" oraz udzielenia kredytu odnawialnego na pokrycie przejściowego deficytu budżetu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” (dalej „Zamawiający” lub „Związek”) oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w 2020 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym jednego rachunku podstawowego budżetu Związku, ośmiu oprocentowanych rachunków budżetu Związku dla obsługi środków z funduszy Unii Europejskiej i innych środków ze źródeł zagranicznych i krajowych (w EURO), rachunków do obsługi funduszy specjalnych i celowych (np. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych), dziesięciu rachunków pomocniczych, w tym oprocentowanych rachunków sum depozytowych, założenie i prowadzenie w systemie ok. 150.000 wirtualnych rachunków kontrahenckich opisanych w części IV SOPZ; 2) Zapewnienie możliwości wystawiania dyspozycji obciążeniowych, powodujących powstanie salda debetowego rachunku podstawowego budżetu Związku, a tym samym udzielenie Zamawiającemu odnawialnego kredytu w rachunku podstawowym, przeznaczonego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Związku, zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, w wysokości określonej uchwałą budżetową Zgromadzenia Związku na dany rok budżetowy, lecz nie przekraczającej 12.000.000,00 zł; 3) Usługi konsolidacji sald obejmującej wskazane przez Zamawiającego rachunki, w tym w szczególności rachunek bieżący Związku. Wykonawca umożliwi dokonywanie na koniec każdego dnia sumowanie sald grupy rachunków obejmujących rachunek podstawowy budżetu i inne rachunki wskazane przez Zamawiającego w sposób wirtualny (tj. bez fizycznego przelewu środków). W przypadku powstania salda debetowego na rachunku podstawowym budżetu Związku, Wykonawca dokona kompensaty tego debetowego salda z dzienną sumą sald rachunków bankowych podlegających konsolidacji. Zamawiający będzie na bieżąco informowany za pomocą bankowości elektronicznej o wyniku konsolidacji i wysokości odpisanych odsetek w postaci raportów z możliwością edycji i przeprowadzania analiz; 4) Generowanie dziennych wyciągów elektronicznych dostępne najpóźniej od godz. 7:30 następnego dnia roboczego; 5) Przelew środków zgromadzonych na wybranych przez Zamawiającego rachunkach Związku, bez dyspozycji, na koniec każdego miesiąca i każdego roku, na rachunek podstawowy budżetu Związku; 6) Realizację zleceń stałych; 7) Usługę kolekcjonowania płatności masowych, czyli zapewnienie indywidualnego rachunku wirtualnego dla płatności zamawiającego; 8) Świadczenie usługi SMS, polegającej na wysyłaniu tekstowych wiadomości SMS do podmiotów dokonujących opłaty za gospodarowanie odpadami. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski oraz realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. z dnia 23.11.2018 r., Dz.U. z 2018 r., poz. 2187 ze zm., dalej „Prawo Bankowe”), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawa Bankowego inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach