Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg
- Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
- Data zamieszczenia: 2019-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
ul. św. Michała 43
61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
REGON: 30215640600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goap.poznan.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Międzygminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prowadzenia obsługi bankowej budżetu Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" oraz udzielenia kredytu odnawialnego na pokrycie przejściowego deficytu budżetu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu ZM GOAP w latach 2020-2021 oraz udzielenie kredytu odnawialnego na pokrycie przejściowego deficytu budżetu w zakresie wskazanym w Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym jednego rachunku podstawowego budżetu Związku, ośmiu oprocentowanych rachunków budżetu Związku dla obsługi środków z funduszy Unii Europejskiej i innych środków ze źródeł zagranicznych i krajowych (w EURO), rachunków do obsługi funduszy specjalnych i celowych (np. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych), dziesięciu rachunków pomocniczych, w tym oprocentowanych rachunków sum depozytowych, założenie i prowadzenie w systemie ok. 150.000 wirtualnych rachunków kontrahenckich opisanych w części IV SOPZ; 2) Udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku podstawowym, przeznaczonego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Związku, w wys. max. 15.000.000,00 zł; 3) Usługę konsolidacji sald obejmującej wskazane przez Zamawiającego rachunki, w tym w szczególności rachunek bieżący Związku; 4) Generowanie dziennych wyciągów elektronicznych dostępne najpóźniej od godz. 7:30 następnego dnia roboczego; 5) Przelew środków zgromadzonych na wybranych przez Zamawiającego rachunkach Związku, bez dyspozycji, na koniec każdego miesiąca i koniec każdego roku, na rachunek podstawowy budżetu Związku; 6) Realizację zleceń stałych; 7) Usługę kolekcjonowania płatności masowych; 8) Świadczenie usługi wysyłania wiadomości tekstowych SMS do podmiotów dokonujących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Szczegółowy Opis Przedmiot Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski oraz realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 tej ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Pleszew oraz jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem linii kredytowej w okresie od dn. 01.02.2024r. do dn. 31.01.2027r.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-12-23 - Prowadzenie bankowej obsługi Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej trzydziestu jeden jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-19 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2020-12-01 - Kompleksowa obsługa bankowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy wraz z otwarciem odnawialnej linii kredytowej w rachunku bieżącym w wysokości do 3.000.000,00 zł.
Dodano: 2020-09-18 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego w okresie od września 2020 do sierpnia 2024
Dodano: 2020-08-11 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego w okresie od września 2020 do sierpnia 2024
Dodano: 2020-07-28 - Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Dodano: 2020-07-08 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowo oraz jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-06-12 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowo oraz jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-05-22