Przetargi.pl
USŁUGA PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO „GOSPODARKA ODPADAMI AGLOMERACJI POZNAŃSKIEJ” ORAZ UDZIELENIA KREDYTU ODNAWIALNEGO NA POKRYCIE PRZEJŚCIOWEGO DEFICYTU BUDŻETU ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO „GOSPODARKA ODPADAMI AGLOMERACJI POZNAŃSKIEJ”

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg

  • Adres: 61119 Poznań, ul. św. Michała
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
    ul. św. Michała 43
    61119 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
    REGON: 30215640600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goap.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO „GOSPODARKA ODPADAMI AGLOMERACJI POZNAŃSKIEJ” ORAZ UDZIELENIA KREDYTU ODNAWIALNEGO NA POKRYCIE PRZEJŚCIOWEGO DEFICYTU BUDŻETU ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO „GOSPODARKA ODPADAMI AGLOMERACJI POZNAŃSKIEJ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: A) Prowadzenie rachunków bankowych, w tym: a) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu; b) otwarcie i prowadzenie ośmiu oprocentowanych rachunków Związku; c) otwarcie i prowadzenie rachunku do obsługi funduszy specjalnych; d) otwarcie i prowadzenie dziesięciu rachunków pomocniczych w tym sum depozytowych; e) Założenie i prowadzenie w systemie ok. 150.000 (słownie: stu pięćdziesięciu tysięcy) wirtualnych rachunków bankowych służących obsłudze płatności masowych z tytułu pobieranych przez Związek Międzygminny „GOAP” opłat za gospodarowanie odpadami. Szczegółowe wymagania dotyczące usługi „Płatności Masowe” są opisane Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ) stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. B) Udzielenie kredytu odnawialnego: a) kredytu w wysokości 15.000.000,00 PLN; b) oprocentowanie kredytu będzie opierało się o zmienną stopę procentową stawki WIBOR O/N powiększoną o stałą w okresie obowiązywania umowy marżę zaproponowaną przez Wykonawcę; c) odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą każdego dnia roboczego miesiąca w ciężar rachunku wskazanego przez Zamawiającego; d) kredyt uruchamiany będzie w dowolnej wysokości do kwoty maksymalnego limitu zadłużenia; e) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco do 120 % wartości kredytu. Pozostałe szczegóły dotyczące udzielenia kredytu odnawialnego znajdują się w SOPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. C) Pozostałe usługi, w tym: a) możliwość wirtualnego zaliczania salda na koniec każdego dnia na rachunek lokaty typu „overnight”; b) dzienne wyciągi elektroniczne; c) realizacja zleceń stałych; d) kompatybilność w zakresie importu i exportu danych do MGA v3, Taxi+, FOKA (systemy informatyczne Zamawiającego); e) możliwość lokowania środków pieniężnych na rachunkach lokat terminowych, według indywidualnie negocjowanych warunków; f) przyjmowanie bez opłat i prowizji wpłat gotówkowych od osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej na rachunki Zamawiającego w wybranych oddziałach lub punktach kasowych zlokalizowanych po jednym w każdej gminie członkowskiej Związku oraz co najmniej trzy oddziały/punkty w samym mieście Poznań lub przynajmniej zgodnie z zakresem opisanym w SOPZ; g) korzystanie z Systemu Wypłat Elektronicznych tzw. „Czeków Elektronicznych”; tj. umożliwienie zamawiającemu złożenie dyspozycji za pomocą bankowości elektronicznej wypłaty gotówki, w kasie banku obsługującego; h) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o operacjach i saldach na rachunkach; i) wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy; j) wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji; z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do banku; k) zapewnienie dedykowanego doradcy bankowego; l) usługę SMS polegającą na wysyłaniu tekstowych wiadomości SMS do dokonujących opłaty za gospodarowanie odpadami. Liczba wysyłanych jednorazowo wiadomości nie przekroczy liczby wirtualnych rachunków bankowych. Zamawiający przewiduje do 15 akcji związanych z wysyłką SMS w roku budżetowym. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną plik zawierający numery telefonów komórkowych, na które mają zostać wysłane wiadomości SMS oraz treść wiadomości. Szczegółowo opisany przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, do którego odsyła Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski oraz realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1998 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii – dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty podpisany dokument wskazujący na treści objęte tajemnicą przedsiębiorstwa (zastrzeżenie niejawności) oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, uniemożliwiając bezpośrednie odczytanie treści. Niedochowanie należytej staranności w tym zakresie może spowodować niezamierzone ujawnienie treści przedmiotowych dokumentów. Przed zawarciem umowy przedmiotowej do niniejszego postępowania lub jednocześnie z jej zawarciem Wykonawca jest zobowiązany dodatkowo podpisać umowę na powierzenie przetwarzania danych, która stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach