Województwo Mazowieckie ogłasza przetarg
- Adres: 03719 Warszawa, ul. Jagiellońska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 59 79 100 , fax. 22 59 79 043
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26
03719 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 59 79 100, fax. 22 59 79 043
REGON: 1552891000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa produkcji cyklu 18 odcinków audycji/nagrań telewizyjnych w ramach operacji pn. Kampania promocyjna nt. PROW 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Usługa produkcji cyklu 18 odcinków audycji/nagrań telewizyjnych w ramach operacji pn. Kampania promocyjna nt. PROW 2014-20202. 1. Ilość odcinków - 18 2. Długość każdego odcinka - 20 minut.3. Produkcja minimum 2 odcinków audycji/nagrań telewizyjnych w tygodniu kalendarzowym w okresie październik – grudzień 2017 (każdy odcinek przeznaczony do emisji w telewizji internetowej). 4. Zawartość każdego odcinka:a. 120 sek. flesz, skrót materiału, który zostanie pokazany w danym odcinku,b. co najmniej trzy krótkie felietony na tematy wskazane przez Zamawiającego,c. powinien zawierać napisy jako alternatywną formę przekazu zgodnie z WCAG 2.0. 5. Tematyka odcinków dotyczyć będzie działań podejmowanych w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich (szkolenia, imprezy plenerowe, targi, wystawy, konkursy), informacji o Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (inwestycje zrealizowane, dobre praktyki, inwestycje bieżące), możliwości wsparcia operacji realizowanych w ramach poszczególnych działań Programu wdrażanych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego. Przedstawienie korzyści płynących z aplikacji o środki unijne i wskazanie wpływu wsparcia unijnego na rozwój ekonomiczny i społeczny obszarów wiejskich oraz informowanie o naborach.6. Obszar nagrywania materiałów filmowych pokrywa się z obszarem województwa mazowieckiego, przy czym szczegółowe lokalizacje wskazywać będzie Zamawiający z wyprzedzeniem nie krótszym niż 3 dni przed planowanym terminem realizacji zdjęć. 7. Grupę docelową audycji/nagrań telewizyjnych stanowią wszyscy mieszkańcy województwa mazowieckiego, w szczególności zainteresowani tematyką rolną oraz zagadnieniami z nią związanymi, m.in. rolnicy, mieszkańcy obszarów wiejskich, władze samorządowe, organizacje rolnicze, koła gospodyń wiejskich, sołtysi, grupy producentów rolnych, właściciele gospodarstw agroturystycznych, producenci żywności regionalnej i tradycyjnej, pracownicy skansenów, muzeów oraz obiektów podtrzymujących tradycje ludowe na Mazowszu.8.W audycji/nagraniu telewizyjnym będzie wykorzystana czołówka, tyłówka oraz jingle przecinające audycje/nagrania telewizyjne oraz podkład muzyczny zaakceptowane przez Zamawiającego dostosowane do wytycznych KSOW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92220000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał zobowiązania, o którym mowa w ust. 1, które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W formularzu oferty Wykonawca poda nazwę i krótki opis zrealizowanych 3 usług oraz wskaże linki do stron www lub dołączy do oferty nośnik elektroniczny z plikami prezentującymi te usługi - produkcje przygotowane przez Wykonawcę lub podwykonawcę (który będzie brał udział w realizacji przedmiotowego zamówienia). Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie reportaż/audycja/nagranie trwające minimum 20 min, przedstawiające dowolne wydarzenie. Na podstawie tych informacji Zamawiający dokona oceny materiału zgodnie z określonymi kryteriami oceny ofert. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty powyżej wskazanych informacji lub nośników, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako oferta której treść nie odpowiada SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem umowy jest zakup czasu antenowego (reklamowego) i prezentacja (emisja) spotu reklamowego, promującego kampanię „Profilaktyka 40 PLUS” w programie telewizyjnym Nadawcy, w cyklach miesięcznych, uzgodnionych każdorazowo pomiędzy Ministrem Zdrowia i Nadawcą do dnia 31 października 2021 r.
Dodano: 2021-10-04 - Kampania informacyjna, edukacyjna i promocyjna w ramach programu pilotażowego „Profilaktyka 40 PLUS”
Dodano: 2021-09-03 - Zakup czasu antenowego, tj. wielokrotna emisja spotu w ramach kampanii „Profilaktyka 40 PLUS”, w okresie od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.08. 2021 r., na antenie RMF FM
Dodano: 2021-07-16 - zakup czasu antenowego w programach telewizyjnych Nadawcy oraz przeprowadzenie przez Nadawcę na rzecz Ministra Zdrowia cyklu kampanii polegających na wielokrotnej emisji spotu „Profilaktyka 40+” w wersji czasowej 30– sekund, od dnia 1 lipca do dnia 31 sierpnia 2021 r
Dodano: 2021-07-09 - Zakup czasu antenowego w telewizji ogólnopolskiej - emisja spotu promującego akcję „Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny” w terminie 1 - 4 października 2018 roku
Dodano: 2018-07-19 - Dostarczenie usługi polegającej na wykrywaniu i przeciwdziałaniu nielegalnej eksploatacji i udostępnianiu w sieci Internet utworów i nadań produkcji audiowizualnych, do których prawa autorskie przysługują Telewizji Polskiej S.A. lub do których Telewizja Polska S.A. jest uprawniona podejmować takie działania w związku z zawartymi umowami.
Dodano: 2018-07-09 - Zakup czasu antenowego w naziemnej telewizji ogólnopolskiej oraz emisja spotu promującego ogólnopolską akcje :Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” - w terminie 2 – 8 marca 2018 roku
Dodano: 2018-02-08