Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3242581 , fax. 091 3242309
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
ul. Steyera 28 28
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3242581, fax. 091 3242309
REGON: 81114359400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpws.mw.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest : usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego pzm (przedmioty zaopatrzenia mundurowego) z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: pranie wodne a/ilość około 22500 kg - tabela wag PZM stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, b/miejsce wykonywania usługi : KPW Świnoujście - 2 razy w tygodniu (wtorki i czwartki) w godz. 12:00- 14:30 (czas wykonania usługi 48h). Zadanie nr 2 : czyszczenie chemiczne a/ilość około 2000 kg - tabela wag PZM stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, b/miejsce wykonywania usługi : KPW Świnoujście - na telefon (odbiór pzm od Zamawiającego w ciągu 24h od powiadomienia telefonicznego, czas na wykonanie usługi 72h od chwili zabrania pzm od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie nr 1 - 1.350,00 zł (jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 4.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale IV niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia. 5.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki. 6.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, (wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ); b)oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, (według wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ); c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpws.mw.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-26 - Usługi pralnicze
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-29 - Kompleksowa usługa prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej oraz dezynfekcji materacy, pokrowców na materace, kocy, poduszek wraz z usługą transportu asortymentu brudnego prania z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystego po praniu / dezynfekcji z pralni do szpitala na koszt Wykonawcy dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy.
Dodano: 2016-04-15 - Usługi prania
Dodano: 2016-03-31 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-02-03 - Świadczenie usług pralniczych dla domów studenckich i hoteli asystenckich
Dodano: 2015-12-10 - usługi prania
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usług w zakresie prania i dezynfekcji dla SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-10-16