Dom Pomocy Społecznej w Psarach ogłasza przetarg
- Adres: 63-405 Sieroszewice, Psary, ul. Kaliska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7396084, 7396315 , fax. 062 7396084, 7396315
- Data zamieszczenia: 2013-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Psary, ul. Kaliska 3 3
63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
tel. 062 7396084, 7396315, fax. 062 7396084, 7396315
REGON: 00029580500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach. Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesiecy od dnia podpisania umowy. W okresie obowiazywania umowy szacunkowa ilość prania zostaje określona na 3.100 kg w okresie miesięcznym z mozliwoscią zmniejszenia lub zwiększenia o 20% przewidywanej ilosci szacunkowej zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: praniu, suszeniu, maglowaniu, prasowaniu, dokonywaniu drobnych napraw: bielizny pościelowej, bielizny osobistej, odzieży ochronnej personelu oraz innego asortymentu typu: koce, firany, zasłony, poduszki, kołdry, obrusy, ręczniki lniane, frotte, materace łóżkowe, podkłady gumowe oraz odzieży osobistej mieszkańców - konfekcyjnej, bluzki, spódnice, spodnie, sukienki, bielizna osobista. Usługi realizowane będą w pralni Wykonawcy przy użyciu jego środków czystości. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania napraw bielizny i odzieży ochronnej personelu (drobne naprawy bielizny, przyszywanie tasiemek, guzików). Odzież ochronna personelu, odzież osobista - konfekcyjna mieszkańców podlega prasowaniu. Zamówienie obejmuje krochmalenie obrusów i pościeli z płótna. Wykonawca zobowiązany jest do segregowania i układania prania. Odbiór brudnego i dowóz czystego prania będzie odbywał się trzy razy w tygodniu w dni ustalone w umowie w ściśle podanych przez Zamawiającego godzinach na koszt i przy użyciu środków transportu Wykonawcy. Proces transportu musi odpowiadać wymogom sanitarnym. Ilość czystego prania określana będzie codziennie na podstawie ważenia w siedzibie Zamawiającego i potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Wykonawca odpowiada za stan sanitarny wyposażenia pomieszczeń magazynowych brudnej i czystej bielizny w pralni. Pozostale informacje dot. zamówienia zawarte zostały w siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 781,20 złotych brutto na całość zamówienia. 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14 maja 2013 roku do godz.12.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w siwz. O uznaniu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego decyduje termin określony w pkt. 2. - Zamawiający przed otwarciem ofert sprawdzi czy wadium widnieje na wskazanym rachunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisu bielizny szpitalnej
Dodano: 2016-07-08 - Usługa prania bielizny pościelowej (poszew, poszewek, prześcieradeł), ręczników, kitli, odzieży porządkowych, obrusów, serwetek, ścierek dom., firan, zasłon, flag, czyszczenie koców, kołder i poduszek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewiczaw w Poznaniu i Stacji Ekologicznej w Jeziorach.
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie usługi prania wraz z uzupełnianiem ilości bielizny szpitalnej (dzierżawą) oraz jej serwisem i transportem dla ZOLiRM SPZOZ przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu oraz Filii w Owińskach
Dodano: 2016-06-30 - Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Fabianowie
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie usługi prania wraz z uzupełnianiem ilości bielizny szpitalnej (dzierżawą) oraz jej serwisem i transportem dla ZOLiRM SPZOZ przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu oraz Filii w Owińskach
Dodano: 2016-06-16 - Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.
Dodano: 2016-05-13 - Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Fabianowie
Dodano: 2016-05-05 - Świadczenie usług pralniczych dla Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w okresie 24 miesięcy - nr sprawy: OCZ-ZP-5/2016
Dodano: 2016-05-05 - Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła), ręczników, ścierek lnianych, koców, kołder i poduszek dla Domu Studenckiego przy ul. Nowy Świat 28-30 w Kaliszu
Dodano: 2016-04-18 - Świadczenie usług pralniczych dla Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w okresie 24 miesięcy - nr sprawy: OCZ-ZP-3/2016
Dodano: 2016-04-12