Przetargi.pl
Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych oraz usług cateringowych i restauracyjnych dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81)5384103
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81)5384103
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pollub.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych oraz usług cateringowych i restauracyjnych dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych oraz usług cateringowych i restauracyjnych dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części: □ Część 1 – „Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych dla Politechniki Lubelskiej”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1b do SIWZ. □ Część 2 – „Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji usług cateringowych i restauracyjnych dla Politechniki Lubelskiej”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1a do SIWZ do SIWZ. 2. Zamawiający zapewnia realizację minimum 60% wartości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne prawa do rekompensaty, a zamówienie mniejszej ilości nie wpłynie na wysokość cen jednostkowych. 3. Wykonawca realizujący usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ i/lub Załącznik nr 1b do SIWZ, ma obowiązek weryfikacji czy podmiot realizujący daną usługę spełnia przepisy sanitarne i/lub turystyczne oraz bierze za to odpowiedzialność, w szczególności: 1) Wykonawca odpowiada za weryfikację czy podmiot realizujący usługę jest wpisany do Centralnej ewidencji organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. 2019 r., poz. 548 ze zm.); 2) Wykonawca odpowiada za weryfikację czy podmiot realizujący usługę posiada aktualną decyzję/pozwolenie Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej w tym cateringowej. 4. Wykonawca przedłoży na każdorazowe wezwanie Zamawiającego dokumenty wymienione w ust. 4 5. Zamawiający zapewnia realizację minimum 60% wartości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne prawa do rekompensaty, a zamówienie mniejszej ilości nie wpłynie na wysokość cen jednostkowych. 6. Sukcesywne zamówienia Zamawiający będzie składał według własnego zapotrzebowania za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Wykonawcy. W zapotrzebowaniu Zamawiający wskaże termin, w jakim Wykonawca powinien wykonać zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach