Przetargi.pl
USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU znak sprawy ZP-8-09-2014

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU znak sprawy ZP-8-09-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z należytą starannością usługi portierskiej i dozoru w obiektach ASP we Wrocławiu usytuowanych przy: ADRES OBIEKTU-DNI I GODZINY ŚWIADCZENIA USŁUG: 1.pl. Polskim 3-4 -od poniedziałku do piątku w godzinach od 19:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta; 2.ul. Modrzewskiego 15-17-w soboty, niedziele i święta od godziny 7:00 rano do 22:00; 3.ul. Traugutta 21- I portiernia od poniedziałku do piątku w godzinach od 19:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta; 4.ul. Traugutta 21- II portiernia od poniedziałku do piątku w godzinach od 22:00 do 6:00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta; 5.ul. Pobożnego 9-od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta. Poza tym w okresie i w godzinach zastępstwa spowodowanego urlopami lub zwolnieniami lekarskimi pracowników Zamawiającego. ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH W POSZCZEGÓLNYCH OBIEKTACH ASP ZADANIA 1.Obowiązek dozorowania mienia uczelni na zasadzie należytej staranności. 2.Przyjęcie dyżuru poprzez dokonanie wpisu do zeszytu raportów zgodnie z instrukcją obowiązującą na portierni; portierów obowiązuje znajomość aktualnych zarządzeń porządkowych Rektora i Kanclerza uczelni przekazanych w formie pisemnej. 3.Właściwe i należyte kierowanie ruchem pracowników i interesantów zgłaszających się z zapytaniem na portiernię. 4.Sprawdzanie upoważnień i legitymowanie osób obcych wchodzących na teren uczelni. oraz odnotowywanie tego faktu wpisem do zeszytu raportów - przebieg dyżuru. 5.Kontrolowanie osób wychodzących z uczelni w momencie, gdy zachodzi podejrzenie o wynoszenie mienia. 6.Wezwanie osób do opuszczenia terenu uczelni, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jej terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku i podjęcia odpowiednich działań zmierzających do opuszczenia siedziby ASP. 7.Zatrzymywanie osób wychodzących z uczelni w momencie, gdy zachodzi podejrzenie o wynoszenie mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. 8.Podejmowanie interwencji w zakresie zmierzającym do zminimalizowania szkód w przypadku dewastacji, pożaru, zakłócenia spokoju, kradzieży względnie innego przestępstwa oraz niezwłoczne informowanie o takim zdarzeniu władz uczelni, Policji i swojego przełożonego. 9.Dokonywanie stałych przeglądów - obchodów - całego terenu uczelni, a w szczególności w soboty niedziele i święta i po godzinie 22:00. Przeglądy po godzinie 22:00 należy dokonywać nie rzadziej niż co 60 minut. O dokonaniu przeglądu terenu obiektu i posesji należy dokonać wpis do zeszytu raportu dyżurów 10.Prowadzenie monitoringu poprzez obserwację obrazów przekazywanych na portiernię z kamer zainstalowanych przez Zamawiającego. 11.Prowadzenie ewidencji ruchu kluczy od pomieszczeń uczelni wg wzoru znajdującego się na portierni: -wydawanie kluczy upoważnionym pracownikom i studentom wyłącznie za pokwitowaniem tj. wpis do rejestru wydawania kluczy, -sporządzania meldunków odnośnie niezdawania kluczy po godzinie 20.00, -nie wydawanie kluczy po godz. 19:00 chyba, że za pisemną zgodą Rektora, Dziekana i Kanclerza. 12.Zamykanie bram wejściowych na teren uczelni o godz. 19:00 i otwieranie o godz. 6:50 rano w obiektach przy Pl. Polskim i ul. Traugutta, a w obiekcie przy ul. Modrzewskiego otwieranie bramy o godz. 7:30 rano. W obiekcie przy ul. Pobożnego 9 zamykanie drzwi wejściowych o 23:00 i otwieranie o 6:00 a także wpuszczanie mieszkańców wracających do akademika pomiędzy godz.23:00, a 6:00. 13.Obsługa central telefonicznych znajdujących się w pomieszczeniu portierni oraz zgłaszanie ich awarii. 14.Nie udostępnianie aparatu telefonicznego do przeprowadzania rozmów pracownikom uczelni, studentom i osobom obcym, w przypadku rozmów własnych muszą one być wpisane do zeszytu ewidencji rozmów, gdyż wykonawca będzie pokrywał koszty ich przeprowadzania. 15.Przestrzeganie zasad kulturalnego zachowania, dbania o swój wygląd zewnętrzny oraz utrzymanie porządku w pomieszczeniu portierni. 16.Nie opuszczanie miejsca pracy przed przybyciem zmiennika i bez przekazania dyżuru z poświadczeniem do książki raportów; w przypadku nie przybycia zmiennika należy niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu swojego przełożonego. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia portierów i dozorców w sposób stały i przypisany do obiektu. Listę pracowników pełniących usługę portierską i dozoru w poszczególnych obiektach ASP Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem usługi. O każdorazowej zmianie obsady osobowej Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej w tym samym dniu. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy podczas pełnienia usługi portierskiej i dozoru wyposażeni byli w identyfikatory. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia portierów w zakresie BHP, ochrony przeciwpożarowej i w zakresie funkcjonowania dźwigu osobowego. Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy instruktażu ochrony p.poż., oświetlenia awaryjnego, dźwigu osobowego, regulaminu porządkowego ASP. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczonych usług z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się w okresie realizacji umowy do świadczenia usługi portierskiej i dozoru w przypadku choroby, urlopu pracowników Zamawiającego-zastępstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach bankowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 08-10-2014r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg (ochrona) ZP-8/09/2014 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 08-10-2014r. do godz. 10:00. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30, (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, 5. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach