Przetargi.pl
Całodobowe usługi portierskie i ochrony mienia w budynku Biura Festiwalowego Impart 2016 przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu

Biuro Festiwalowe Impart 2016 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-451 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 39-41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 343 29 62 , fax. 71 343 29 62
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Festiwalowe Impart 2016
    ul. Komuny Paryskiej 39-41 39-41
    50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 343 29 62, fax. 71 343 29 62
    REGON: 02190758300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe usługi portierskie i ochrony mienia w budynku Biura Festiwalowego Impart 2016 przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Całodobowe usługi portierskie i ochrony mienia w budynku Biura Festiwalowego Impart 2016 przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu. 2. Wykonawca świadczyć będzie usługi portierskie i ochrony mienia w ramach jednego posterunku całodobowego, w systemie zmianowym, w obsadzie jednoosobowej, przez wszystkie dni w tygodniu, w okresie od dnia 1 czerwca 2013r. do 19 lutego 2015r. 3. Służba pełniona będzie bez broni i bez środków przymusu bezpośredniego. 4. Zamawiający nie wymaga posiadania licencji przez osoby pełniące usługi portierskie i ochrony. 5. Wykonawca zapewni osobom pełniącym służbę jednolite umundurowanie służbowe oraz imienny identyfikator. 6. Osoby pełniące służbę podlegają Wykonawcy.7. Wykonawca zapewni stały nadzór i kontrolę nad osobami pełniącymi służbę.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem usług przez osoby pełniące służbę. 9. Zamawiający nie będzie korzystał z grup interwencyjnych Wykonawcy.10. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy:1) Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania Umowy zapozna się z obiektem, w którym wykonywane będą usługi portierskie i ochrony mienia, a w szczególności z jego topografią, rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, schematem organizacyjnym i lokalizacją poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, zasadami działania i obsługi centrali systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN ), centrali Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego, bieżącą działalnością Zamawiającego oraz innymi obowiązkami określonymi w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, aby Pracownicy Wykonawcy wykonujący pracę w obiekcie Zamawiającego, przed rozpoczęciem wykonywania pracy w obiekcie Zamawiającego również posiadali wiedzę w zakresie określonym powyżej. 2) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego zabezpieczenia, b) postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi, c) obsługa i prowadzenie ciągłej kontroli nadzoru nad centralą systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN ) oraz centralą Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP, znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych, d) kontrola i otwieranie bramy wjazdowej dla potrzeb studia nagrań, transportu sprzętu na koncerty, spektakle, wywozu nieczystości i innych sytuacjach określonych przez Zamawiającego, e) prowadzanie kontroli ( obchody po godzinach pracy Zamawiającego ) stanu zabezpieczenia budynku, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń, biur, sal, pomieszczeń gospodarczych, sanitariatów po pod względem przeciwpożarowym, przeciwawaryjnym, przebywania osób niepowołanych, skuteczności zabezpieczenia okien i drzwi, f) monitorowanie legalności wynoszenia i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, g) informowanie właściwych służb ( policja, straż pożarna i inne ), swoich przełożonych oraz osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego w przypadku powstania zagrożenia dla osób lub mienia zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek awarii lub zagrożenia, h) obsługa połączeń telefonicznych ( obsługa centrali ), i) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń - zgodnie z wewnętrznymi zasadami Zamawiającego, j) kontrolowanie ruchu wchodzących oraz wychodzących osób do/z budynku i przebywających na jego terenie oraz udzielanie informacji dotyczących bieżącej działalności kulturalnej Biura Festiwalowego Impart 2016, w tym w szczególności o: bieżącym repertuarze, cenach biletów wstępów na imprezy artystyczne, godzinach pracy instytucji, k) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (dziennika służby, książki kontrolnej, książki wydawania kluczy ), w tym w szczególności odnotowywanie wszelkich wydarzeń, stwierdzonych nieprawidłowości, braków, usterek, a w przypadku, gdy godzą one w bezpieczeństwo ochranianego obiektu lub osób - niezwłoczne meldowanie o tym Wykonawcy i Zamawiającemu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zmiany pracownika ochrony wykonującego usługi na wniosek Zamawiającego w przypadku: 1) braku jego akceptacji przez Zamawiającego na etapie zapoznawania się pracownika z zakresem obowiązków, 2) zastrzeżeń do sposobu wykonywania przez niego świadczonych usług - w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia wniosku, 3) rażącego naruszenia przez niego obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów oraz powierzonych zadań - niezwłocznie w sposób zapewniający ciągłość służby. 12. Wykonawca ma prawo do odwołania/zmiany pracownika wykonującego usługi na warunkach uzgodnionych z Zamawiającym. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, w tym w szczególności: kradzieży, włamania, czy dewastacji do pełnej wysokości szkody. 14. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem niniejszej usługi na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 złotych. 15. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach