Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i prowadzeniu nadzoru serwisowego systemów sygnalizacji pożaru, oddymienia i dźwiękowych systemów ostrzegawczych w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - sprawa RAP.272.69.2013

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i prowadzeniu nadzoru serwisowego systemów sygnalizacji pożaru, oddymienia i dźwiękowych systemów ostrzegawczych w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - sprawa RAP.272.69.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i prowadzeniu nadzoru serwisowego systemów sygnalizacji pożaru, oddymienia i dźwiękowych systemów ostrzegawczych w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zakres: wykonanie przegląd i konserwację wszystkich elementów SSP, DSO i oddymiania niezbędnymi dla utrzymania sprawności technicznej zgodnie z zaleceniami określonymi w DTR producentów oraz w normie PKN-CEN/TS 54-14:2006 i PN-EN 60849. Przeglądy wykonane będą w pełnym zakresie raz w roku (w okresie sierpień - wrzesień) z użyciem materiałów konserwacyjnych, eksploatacyjnych (np. papieru, taśm barwiących do drukarek) oraz drobnych elementów, które uległy uszkodzeniu (np. szybek do ROP, bezpieczników, zamków itp) Wykonawcy. Z przeglądu Wykonawca sporządzi odrębnie dla każdego systemu w podanych obiektach szczegółowy protokół zawierający wykaz sprawdzonych elementów (z podaniem typu) i wykonanych czynności oraz dokona wpisu do książki eksploatacji z podaniem nr protokołu. Dokładny termin wykonania przeglądu dla każdego obiektu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Wykonane prace podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego Po wykonaniu przeglądu na obiekcie Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru. 2) prowadzenie bieżącej konserwacji ( w tym czyszczenie czujek w przypadku zabrudzenia detektora ) i stałego nadzoru serwisowego polegającego na diagnozowaniu przyczyn wadliwej pracy urządzeń i oraz usuwaniu awarii i usterek nie wymagających wymiany instalacji, urządzeń lub ich podzespołów ( za wyjątkiem drobnych elementów np. bezpieczników, szybek itp. ) w ciągu 4 godzin ( dni robocze i świąteczne w trybie 24 godzinnym ) po zgłoszeniu przez Zamawiającego ( czas od powiadomienia do momentu przybycia serwisu i podjęcia czynności naprawczych ). W przypadku konieczności wykonania napraw wymagających wymiany instalacji, urządzeń lub podzespołów ( za wyjątkiem drobnych elementów np. bezpieczników, szybek, itp. wymienianych w ramach konserwacji i nadzoru serwisowego ) niezwłocznie przedstawianie Zamawiającemu ofert cenowo - terminowych wraz z kosztorysem na ich realizację a dla urządzeń w okresie gwarancyjnym niezwłoczne zgłoszenie do wykonawcy realizującego zgłoszenia gwarancyjne z jednoczesnym powiadomieniem Zleceniodawcy (koszty związane z nieuzasadnionym zgłoszeniem awarii do gwaranta ponosi Wykonawca) Zgłoszenia będą przekazywane drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną lub faksem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odebranie i niezwłoczne potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Zakres rzeczowy zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia - arkusz kalkulacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach