Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7827300 , fax. 062 7827401
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 7 7
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7827300, fax. 062 7827401
REGON: 00030854800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i napraw sprzętu medycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i napraw sprzętu medycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od uczestników postępowania wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia zgodnego z załącznikiem nr 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, o których mowa w Rozdz. VIII pkt 1 niniejszej specyfikacji muszą być: wypełnione Oświadczenie - wg załączonego druku - Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY- wg załączonego druku - Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą np. umowa s.c. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczć w wykonywaniu zamówienia - do wykazu osób należy załączyć kserokopie uprawnień. 6.Wykaż wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług serwisowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z podaniem numerów telefonów odbiorców uslug oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane były nalezycie. 7. .Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena roboczogodziny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń produkcji spółki DRÄGER
Dodano: 2016-07-20 - ZPU/05/16 Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Dodano: 2016-05-09 - Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Pracowni Endoskopowej Zamawiającego
Dodano: 2016-04-04 - ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Dodano: 2016-03-09 - Bieżące utrzymanie w pełnej sprawności technicznej szpitalnego sprzętu medycznego poprzez wykonywanie przeglądów i napraw bieżących
Dodano: 2015-10-14 - Obsługa serwisowa stacji uzdatniania wody
Dodano: 2015-07-22 - Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego ( liczba zadań - 27 pakietów ) - znak sprawy FDZP.226.13.2015.
Dodano: 2015-06-25 - Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Pracowni Endoskopowej Zamawiającego
Dodano: 2015-03-31 - Usługa wykonania napraw i przeglądów sprzętu medycznego
Dodano: 2014-08-25 - Usługa na wykonanie napraw i przeglądu aparatów do znieczulenia
Dodano: 2014-05-30