Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i napraw sprzętu medycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7827300 , fax. 062 7827401
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7 7
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7827300, fax. 062 7827401
    REGON: 00030854800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i napraw sprzętu medycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i napraw sprzętu medycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od uczestników postępowania wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia zgodnego z załącznikiem nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, o których mowa w Rozdz. VIII pkt 1 niniejszej specyfikacji muszą być: wypełnione Oświadczenie - wg załączonego druku - Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY- wg załączonego druku - Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą np. umowa s.c. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczć w wykonywaniu zamówienia - do wykazu osób należy załączyć kserokopie uprawnień. 6.Wykaż wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług serwisowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z podaniem numerów telefonów odbiorców uslug oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane były nalezycie. 7. .Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena roboczogodziny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach