Przetargi.pl
Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Szpitalna 45 45
    62-504 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
    REGON: 00031159100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1 Płyny w opakowaniach posiadających dwa jałowe niezależne od siebie porty nie wymagające dezynfekcji Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 10,9% Natrium Chloratum,injekcje 1000ml,10000 injekcje 500ml,50000 injekcje 250ml,20000 Pakiet 2 Płyny infuzyjne do podawania do żyły centralnej i obwodowej Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1,Mannitol 20%,injekcje 250ml,3500 injekcje 100ml,7500 Pakiet 3 Płyny w opakowaniach posiadających dwa jałowe niezależne od siebie porty Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1,5% Glucosum,injekcje 1000ml,800 2, injekcje 500ml,45000 3, 10% Glucosum,injekcje 500ml,5000 4,0,9% Natrium Chloratum,injekcje 100ml,40000 5, injekcje 250ml,20000 6, injekcje 500ml,70000 7, injekcje 1000ml,15000 Pakiet 4 Płyny w opakowaniach posiadających dwa jałowe niezależne od siebie porty Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1,Płyn wieloelektrolitowy,injekcje 500ml,60000 2, injekcje 1000ml,5000 Pakiet 5 Płyny w opakowaniach posiadających dwa jałowe niezależne od siebie porty Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1,Aqua pro injectione,injekcje 500ml,2000 Pakiet 6 Płyny w opakowaniach posiadających dwa jałowe niezależne od siebie porty Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1.Płyn jelitowy ,injekcje 500ml ,500 Pakiet 7 Płyny w opakowaniach posiadających dwa jałowe niezależne od siebie porty Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1.Płyn nawadniający,injekcje 500ml,5000 Pakiet 8 Płyny w opakowaniach posiadających dwa jałowe niezależne od siebie porty Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1.,Płyn pediatryczny wyrównawczy,injekcje 250ml,400 Pakiet 9 Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1,Cloxacylin,tabletki 0,5g,800 2,Clindamicin,tabletki 0,15g,160 3,Clarithromycinum,granulat - zawiesina 0,250g/5ml 100ml,50 4, granulat - zawiesina 0,125g/5ml 100ml,70 5,Ampicillin,injekcje 0,25g,800 6,Rifaximin,tabletki 0,2g,360 7,Doxycyclinum,injekcje 0,1g/5ml,1800 8,Inosine Pranobex,tabletki 0,5g,2500 9,Ampicilin+sulbactam,injekcje im,iv 3g,200 Pakiet 10 Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1,Filgrastim,injekcje 300?g/0,5ml,220 Pakiet 11 Lp.,Nazwa międzynarodowa,Postać leku,Ilość sztuk 1,Interferon Alfa,injekcje 9mln/0,5ml,30 2,Interferon Alfa,injekcje 6mln/0,5ml,30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia (o których mowa w § 10 SIWZ) potwierdzające ich spełnianie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) i zgodnie z § 9 SIWZ nr 4.2010, 2)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) i zgodnie z § 9 SIWZ nr 4.2010, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust 1 punkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 4)W sytuacji opisanej w § 9 ust 3 SIWZ 4.2010 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.- (jeżeli dotyczy), 5)W sytuacji opisanej w § 10 ust 3 punkt 3.2 SIWZ 4.2010 inny podmiot zobowiązany jest przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których inny podmiot posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (jeżeli dotyczy), 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach