Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonaniu podziału geodezyjnego nieruchomości będących w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie.

Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A Oddział Terenowy Biura AMW w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-127 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5353848 w. 15 , fax. 089 5353847
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A Oddział Terenowy Biura AMW w Olsztynie
    ul. Artyleryjska 3B 3B
    10-127 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5353848 w. 15, fax. 089 5353847
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna Agencja Mienia Wojskowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonaniu podziału geodezyjnego nieruchomości będących w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na geodezyjnym podziale nieruchomości położonej w Orzyszu, powiat piski, województwo warmińsko-mazurskie, oznaczonej w ewidencji gruntów obr. 1 m. Orzysz numerem 411-62 o powierzchni 20,3758 ha, niezabudowanej - na 5 działek oraz sporządzeniu niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych. Nieruchomość posiada założoną księgę wieczystą KW Nr 34027 prowadzoną przez IV Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Piszu. Nieruchomość objęta jest obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Orzysza, zatwierdzonym Uchwałą Nr XXXVII-574-05 Rady Miejskiej w Orzyszu z dnia 26 października 2005 r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko - Mazurskiego z dnia 28 listopada 2005 r. Nr 190, poz. 2046), w którym oznaczona jest symbolem -TZ-, dla którego zapis ustaleń szczegółowych brzmi - tereny zamknięte wchodzące w skład kompleksów wojskowych. Część nr 2 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na geodezyjnym podziale nieruchomości położonej w Suwałkach przy ul. Podhorskiego, województwo podlaskie, oznaczonej w ewidencji gruntów obrębu 4 miasta Suwałki numerem działki 22938-5 o powierzchni 1,3487 ha, zabudowanej - na 4 działki oraz sporządzeniu niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych. Nieruchomość posiada założoną księgę wieczystą KW Nr SU1S-00050007-7 prowadzoną przez VI Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Suwałkach.Nieruchomość objęta jest obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami: Gen. Z. Podhorskiego, Gen. K. Pułaskiego, Nowomiejską, Świerkową, Modrzewiową i Grabową w Suwałkach, zatwierdzonym Uchwałą Nr XLVIII-541-06 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 24 maja 2006 r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego z dnia 1 lipca 2006 r. Nr 178, poz. 1659), w którym położona jest na terenie oznaczonym jest symbolami: 34 U i 36 U - usługi, 10 KD, Kpa - wydzielony plac do parkowania pojazdów, 10 KD, KP - droga publiczna klasy D- dojazdowa o szerokościach w liniach rozgraniczających 15,0 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 81 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - Zamawiający dokona oceny spełniania w.w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne i obowiązujące uprawnienia w zakresie świadczenia usług związanych z dokonywaniem rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych, 3. Inne dokumenty: 1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa szczególnego z notarialnie poświadczonymi podpisami, do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, złożenia oferty i zawarcia umowy; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach