Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa wyrobów na potrzeby Laboratorium do Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ełku.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Toruńska 6A/1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6217750 , fax. 087 6217764
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. Toruńska 6A/1 6A/1
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6217750, fax. 087 6217764
    REGON: 00064392700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.visacom.pl/psse_elk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa wyrobów na potrzeby Laboratorium do Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ełku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów na potrzeby Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ełku. Przedmiot zamówienia obejmuje IX zadań Zadanie I. : Wskaźniki do sterylizacji (1 pozycja) CPV 33631600-8 Zadanie II. : Materiały jednorazowego użytku (24 pozycji) CPV 19520000-7 CPV 33790000-4 Zadanie III. : Szkło laboratoryjne (41 pozycji) CPV 33790000-4 Zadanie IV.: Środki dezynfekcyjne i środki ochrony indywidualnej (10 pozycji) CPV 33631600-8 Zadanie V.: Filtry do aparatu filtracyjnego Millipore (1 pozycja) CPV 33000000-0 Zadanie VI.: Materiały dodatkowe chemia ( 18 pozycji ) CPV 33696300-8 Zadanie VII.: Wzorce i materiały referencyjne (43 pozycje) CPV 33696500-0 Zadanie VIII.: Specjalistyczne pojemniki do segregacji odpadów (6 pozycji) CPV 33696500-0 Zadanie IX.: Materiały i odczynniki do oznaczania drobnoustrojów metodą Colilert ( 5 pozycji) CPV 33696500-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy PZP zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, d) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert , e) podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ, na którym uprawniony przedstawiciel oferenta złoży podpis.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.visacom.pl/psse_elk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach