Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego ulic miasta Częstochowy w roku 2009

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34 , fax. 034 3664305 wew. 60, 3664337
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6 4/6
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34, fax. 034 3664305 wew. 60, 3664337
    REGON: 15030984700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego ulic miasta Częstochowy w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu oznakowania poziomego ulic miasta Częstochowy w roku 2009 - w celu odtworzenia zniszczonego istniejącego oznakowania lub jego korekty przy użyciu oznakowania grubowarstwowego-chemoutwardz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 2. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 3. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 4. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować minimum dwiema osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) z ukończonym kursem operatora urządzenia do aplikacji oznakowania poziomego (którzy będą realizować przedmiotowe zlecenie). Do oferty należy dołączyć stosowne zaświadczenia z ukończenia kursu i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób w przypadku kiedy wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. 5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Posiadanie na dzień składania ofert ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług. Wykazanie wykonania lub wykonywania usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających usługom w zakresie wykonywania oznakowania poziomego grubowarstwowego. Łączna wartość wykonanych lub wykonywanych usług wykazanych w wykazie nie może być niższa niż 300.000 zł brutto. Należy załączyć referencje lub inne dokumenty dotyczące wykazanych w wykazie usług, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 8. Wykaz urządzeń. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować urządzeniem (lub urządzeniami) do mechanicznej aplikacji oznakowania i maszyną specjalistyczną do usuwania oznakowania poziomego oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia urządzenia w przypadku kiedy wykonawca będzie nim dopiero dysponował. Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy-Pzp. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Aktualna polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług. Przedstawienie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających usługom w zakresie wykonywania oznakowania poziomego grubowarstwowego. Łączna wartość wykonanych lub wykonywanych usług wykazanych w wykazie nie może być niższa niż 300.000 zł brutto. Należy załączyć referencje lub inne dokumenty dotyczące wykazanych w wykazie usług, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie. Wykaz potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum dwiema osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) z ukończonym kursem operatora urządzenia do aplikacji oznakowania poziomego (którzy będą realizować przedmiotowe zlecenie). Do oferty należy dołączyć stosowne zaświadczenia z ukończenia kursu i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób w przypadku kiedy wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. 8. Wykaz urządzeń. Wykaz potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował urządzeniem do mechanicznej aplikacji oznakowania poziomego i maszyną specjalistyczną do usuwania oznakowania poziomego oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia urządzenia, w przypadku kiedy wykonawca będzie nim dopiero dysponował. 9. ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach