Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonaniu konserwacji i usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L; w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L; w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3282021, 3282013 , fax. 0-71 3282027
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A 63A
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3282021, 3282013, fax. 0-71 3282027
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonaniu konserwacji i usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L; w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L; w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: usługa. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu konserwacji i usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L; w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L; w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L Wykaz czynności wchodzących w zakres przedmiotowego zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 1)Przez usługi konserwacji Zamawiający rozumie - czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń. 2)Przez awarie Zamawiający rozumie - nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne. 3)Przez roboty awaryjne ( usuwanie awarii ) Zamawiający rozumie - czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii. 3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na 3 następujące zadania: Zadanie nr 1 - obejmujące usługę polegającą na wykonaniu konserwacji i usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L, o szacunkowej ilości roboczogodzin podanej w celu obliczenia ceny oferty -13080,00 godzin. Zadanie nr 2 - obejmujące usługę polegającą na wykonaniu konserwacji i usuwaniu awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L, o szacunkowej ilości roboczogodzin podanej w celu obliczenia ceny oferty - 4920,00 godzin. Zadanie nr 3 - obejmujące usługę polegającą na wykonaniu konserwacji i usuwaniu awarii w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Wrocław w rejonie C i L, o szacunkowej ilości roboczogodzin podanej w celu obliczenia ceny oferty -6840,00 godzin. 5.Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy aktualny wg stanu na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy - wykaz zasobu komunalnego, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia o wartości minimum 150.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym: 1)Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla zadania nr 1), b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla zadania nr 2), c)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla zadania nr 3). 2)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie: a)co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu konserwacji i/lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 zł w ramach jednej umowy (dla zadania nr 1), b)co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu konserwacji i/lub usuwaniu awarii w zakresie instalacji elektrycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł w ramach jednej umowy (dla zadania nr 2), c)co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu konserwacji i/lub usuwaniu awarii w zakresie instalacji sanitarnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł w ramach jednej umowy (dla zadania nr 3). 2.Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, przedstawienia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ); 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast wymienionego dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3)informacji o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 5 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) (dla zadania nr 1), b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 5 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) (dla zadania nr 2), c)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 5 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) (dla zadania nr 3); 4)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5)wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającego: a)co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu konserwacji i/lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 zł w ramach jednej umowy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (dla zadania nr 1), b)co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu konserwacji i/lub usuwaniu awarii w zakresie instalacji elektrycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł w ramach jednej umowy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (dla zadania nr 2), c)co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu konserwacji i/lub usuwaniu awarii w zakresie instalacji sanitarnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł w ramach jednej umowy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (dla zadania nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach