Przetargi.pl
usługa polegająca na wykonaniu badania stanu techniki dla 2 technologii zgłoszonych w ramach projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa polegająca na wykonaniu badania stanu techniki dla 2 technologii zgłoszonych w ramach projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającej na wykonywanie usługi badania stanu techniki dla 2 technologii opracowywanych na Politechnice Gdańskiej w ramach projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 przez Centrum Transferu Wiedzy i Technologii. 2.Sprawozdanie z badania stanu techniki powinno zawierać wszelkie dostępne informacje dotycząc określonego zagadnienia technicznego podanego przez Zamawiającego. 3.Badanie stanu techniki powinno obejmować m.in. opisy zgłoszeniowe i patentowe różnych krajów, publikacje książkowe, artykuły w czasopismach fachowych, prospekty, katalogi firmowe i asortymentowe, dowody stosowania oraz wystawienia na wystawie. Zamawiający informuje, że technologie, które będą poddane badaniu stanu techniki, będą dotyczyły następujących zakresów: a)sprzęt medyczny lub terapeutyczny lub rehabilitacyjny Nr projektu II-3/Mech/2015/5; b)chemii, Nr projektu II-3/Chem/2015/8; 4.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzi badanie stanu techniki (audyt) technologii, w oparciu o informacje i materiały dotyczące technologii dostarczonych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu sprawozdań z przeprowadzonych badań stanu techniki oraz opinii na temat badania stanu techniki w ilości 2 egzemplarzy. 6.Sprawozdanie powinno zawierać także wskazanie zastosowanych metod przeprowadzenia badania stanu techniki. 7.Audyt zostanie przeprowadzony przy wykorzystaniu dostępnych metod wykorzystywanych w tego rodzaju badaniach (m.in. analiza powszechnie dostępnych baz danych). 8.Wykonawca oświadcza, że z dniem przekazania Zamawiającemu Sprawozdania przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do Sprawozdania, w ramach wynagrodzenia na następujących polach eksploatacji: 1)w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Sprawozdania - wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy Sprawozdania, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową niezależnie od formatu zapisu; 2)w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Sprawozdanie utrwalono- wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy bez ograniczeń ilościowych, przedmiotowych i terytorialnych; 3)w zakresie rozpowszechniania Sprawozdania w sposób inny niż określony w punkcie b - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnienie Sprawozdania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym. 9.Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawo zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Raportu na wszystkich polach eksploatacji określonych w ustępie poprzedzającym, w ramach wynagrodzenia. 10.Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 11.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z należytą staranności, zgodnie ze SIWZ i wytycznymi Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach