Przetargi.pl
Świadczenie usług europejskiego rzecznika patentowego w ramach projektu Inkubator Innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2015-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług europejskiego rzecznika patentowego w ramach projektu Inkubator Innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług europejskiego rzecznika patentowego dla technologii z zakresu budownictwa, zakres - mosty, mosty dla pieszych, cechy wyróżniające - konstrukcja powłokowa, materiał kompozytowy, przekładkowy, Nr projektu II-2/ILiŚ/2014/7. 2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) wykonanie usługi badania zdolności patentowej oraz sporządzenie sprawozdania (zwanego dalej Sprawozdaniem) zawierającego raport z przeprowadzonego badania zdolności patentowej i opinię na temat zdolności patentowej; 2) wykonanie usługi przygotowania i dokonania międzynarodowego - europejskiego zgłoszenia patentowego (EPO) w ramach realizacji projektu Inkubator Innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii 3.Usługa badania zdolności patentowej obejmuje: 1)Badanie zdolności patentowej, o którym mowa w ust. 1) pkt. 1 niniejszego paragrafu, obejmuje badanie, czy: a)rozwiązanie jest nowe w rozumieniu art. 25 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej, b)rozwiązanie posiada poziom wynalazczy w rozumieniu art. 26 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej; c)rozwiązanie nadaje się do przemysłowego stosowania, w rozumieniu art. 27 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej. 2)Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu Sprawozdania dla każdej Technologii w ilości 2 egzemplarzy na podstawie przeprowadzonego badania zdolności patentowej dla każdej Technologii. 3)Sprawozdanie powinno zawierać także wskazanie zastosowanych metod przeprowadzenia badania zdolności patentowej. 4)Wykonawca oświadcza, że z dniem przekazania Zamawiającemu Sprawozdania przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do Sprawozdania, w ramach Wynagrodzenia. a)w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Sprawozdania - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy Sprawozdania, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową niezależnie od formatu zapisu; b)w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Sprawozdanie utrwalono- wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy bez ograniczeń ilościowych, przedmiotowych i terytorialnych; c)w zakresie rozpowszechniania Sprawozdania w sposób inny niż określony w punkcie b - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnienie Sprawozdania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym. 5)Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawo zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Sprawozdania na wszystkich polach eksploatacji określonych w punkcie 4) powyżej w ramach Wynagrodzenia. 4.W przypadku gdy na podstawie przeprowadzonego badania zdolności patentowej Wykonawca uzyska negatywną ocenę zdolności patentowej dla Technologii co wykaże w przekazanym Zamawiającemu Sprawozdaniu, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w terminie 10 dni od daty otrzymania Sprawozdania co do pozostałej do wykonania usługi dla Technologii wymienionej powyżej, dla której wykonał badanie zdolności patentowej. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje Wynagrodzenie za wykonanie usługi przygotowania i dokonania międzynarodowego - europejskiego zgłoszenia patentowego (EPO) dla Technologii. 5.Usługa przygotowania i dokonania międzynarodowego - europejskiego zgłoszenia patentowego (EPO) dla Technologii obejmuje: 1)opracowanie na podstawie informacji dostarczonych przez Zamawiającego dokumentacji zgłoszenia europejskiego w szczególności opis wynalazku uwzględniający wyniki badania zdolności patentowej (w tym zastrzeżenia patentowe, rysunki i schematy powołane w opisie (jeśli konieczne), skrót opisu), podanie o udzielenie patentu europejskiego oraz wszelką niezbędną dokumentację w tym zakresie; 2)tłumaczenie opracowanej dokumentacji zgłoszenia patentowego EPO na język angielski; 3)dokonanie kompletnego i prawidłowego europejskiego zgłoszenia patentowego za pośrednictwem Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej; 4)pisemne powiadomienie Zamawiającego o niezbędnych opłatach w postępowaniu, tj. ich wysokości i terminie wniesienia, z odpowiednim wyprzedzeniem umożliwiającym ich terminowe uiszczenie. 5)przygotowywanie odpowiedzi na zawiadomienia Europejskiego Urzędu Patentowego (EPO), 6)wszelkie, łączące się z przygotowaniem zgłoszenia patentowego i prowadzeniem postępowania o udzielenie patentu, czynności niewymienione w niniejszym ustępie, a konieczne do prawidłowego dokonania zgłoszenia i ukończenia procedury ubiegania się o uzyskanie patentu europejskiego, tzn. uzyskania ostatecznej decyzji dotyczącej przyznania lub nieprzyznania patentu. 7)Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania Zamawiającego o statusie postępowania przed EPO dotyczącego europejskiego zgłoszenia patentowego dla Technologii oraz do przekazywania na bieżąco dokumentacji dotyczącej zgłoszenia oraz prowadzonego postępowania, zgromadzonej do dnia uzyskania ostatecznej decyzji o przyznaniu patentu lub jego nieprzyznaniu dla Technologii zgłoszonej w związku z wykonaniem niniejszej Umowy. 8)Zamawiający na podstawie pisemnych informacji przekazywanych przez Wykonawcę ureguluje niezbędne opłaty urzędowe konieczne do uzyskania patentu. 6.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie świadczył usługi dla Technologii na podstawie informacji i materiałów przekazanych przez Zamawiającego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia doradztwa i wszechstronnej pomocy w sprawach własności przemysłowej w szczególności w zakresie procedury międzynarodowych - europejskich zgłoszeń patentowych (EPO) w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2001 r. o rzecznikach patentowych. 8.Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 9.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą staranności, zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia i wytycznymi ze strony Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności i w sposób gwarantujący pełne i prawidłowe zabezpieczenie interesów Zamawiającego. 10.Wykonawca oświadcza, że wykonany przez niego przedmiot zamówienia będzie wolny od wad prawnych, w szczególności praw osób trzecich związanych z prawami autorskimi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wysokość wadium ustalono w wysokości 600 zł. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 z dopiskiem: Wadium nr postępowania ZP/249/057/U/15 Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 03.08.2015 r. do godz. 10:00. Kopię przelewu zaleca dołączyć do oferty; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., poz. 275, z późn. zm.). 4.W przypadku wnoszenia wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt. 2 ÷ 5, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej (Gmach B) lub przesłać pocztą (Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem Wadium do ZP/249/057/U/15), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2 ÷ 5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 03.87.2015 r. do godz. 10:00 Zamawiający otrzyma stosowny dokument. 6.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1)nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) oraz Wykonawcy/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2)określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3)kwotę, 4)termin ważności, 5)mieć formę bezwarunkowego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6)być nieodwołalny, 7)obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8)a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 7.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie na cały okres związania ofertą, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach