Przetargi.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA UTRZYMANIU W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH I INNYCH MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA POLEGAJĄCA NA UTRZYMANIU W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH I INNYCH MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości i porządku przystanków komunikacyjnych i innych miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Długołęka. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1, polegać będzie na: 1) opróżnianiu pojemników o pojemności 35l - 70l na odpady i odbiór tych odpadów z przystanków komunikacyjnych (wykaz pojemników na odpady o pojemności 35l - 70l na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Długołęka stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy), 2) uprzątnięciu i odbiorze odpadów znajdujących się na terenie danego przystanku komunikacyjnego i terenu przylegającego do tego przystanku w odległości do 2m, tj. w odległości do 2 m od obrysu wiaty przystankowej lub w promieniu 2 m od słupa przystankowego 3) utrzymaniu w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie, usuwanie substancji i elementów niezwiązanych z przystankami komunikacyjnymi, 4) opróżnianiu pojemników na odpady o pojemności 35 l - 70 l i odbiorze odpadów z innych miejsc użyteczności publicznej, wskazanych przez Zamawiającego, oraz na utrzymaniu w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m (wykaz pojemników na odpady o pojemności 35 l - 70 l w innych miejscach użyteczności publicznej na terenie Gminy Długołęka stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy), 5) opróżnianiu pojemników na odpady o pojemności 120 l - 240 l i odbiorze odpadów z innych miejsc użyteczności publicznej, wskazanych przez Zamawiającego, oraz na utrzymaniu w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2m (wykaz pojemników na odpady o pojemności 120 l - 240 l w innych miejscach użyteczności publicznej na terenie Gminy Długołęka stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy) 6) opróżnianiu pojemników na odpady o pojemności 35 l - 70 l i odbiorze odpadów z terenu Parku w Szczodrem, oraz na utrzymaniu w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2m (wykaz pojemników na odpady o pojemności 35 l - 70 l w innych miejscach użyteczności publicznej na terenie Gminy Długołęka stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy), 7) myciu pojemników na odpady. 8) wykonywanie bieżących napraw uszkodzonych pojemników, przy pomocy narzędzi i materiałów Wykonawcy obejmujących : a) naprawianie elementów mocujących kosze do słupka b) prostowanie słupków, do których mocowane są kosze oraz ich stabilizacja w gruncie, c) prostowanie koszy (nadanie koszom pogiętym pierwotnego kształtu) oraz zamalowanie miejsc z ubytkami farby w kolorze zbliżonym do oryginalnego - dotyczy koszy metalowych, 9) demontaż uszkodzonych pojemników i montaż nowych pojemników, zakupionych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, by częstotliwość realizacji przedmiotu zamówienia była następująca: 1) opróżnianie pojemników o pojemności 35l - 70 l na odpady i odbiór tych odpadów z przystanków komunikacyjnych: a) 1 raz w tygodniu we wsiach: Brzezia Łąka, Długołęka, Kiełczów, Mirków, Szczodre, Wilczyce, b) co dwa tygodnie - pozostałe miejscowości Gminy Długołęka 2) uprzątnięcie i odbiór odpadów znajdujących się na terenie danego przystanku komunikacyjnego i terenu przylegającego do tego przystanku w odległości do 2m: a) 1 raz w tygodniu we wsiach: Brzezia Łąka, Długołęka, Kiełczów, Mirków, Szczodre, Wilczyce, b) co dwa tygodnie - pozostałe miejscowości gminy Długołęka. 3) utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie, usuwanie substancji elementów niezwiązanych z przystankiem komunikacyjnym - 1 raz w miesiącu. 4) opróżnianie pojemników i odbiór odpadów z innych miejsc użyteczności publicznej, wskazanych przez Zamawiającego, oraz utrzymanie w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m: a) co 1 tydzień - we wsiach: Długołęka, Mirków, b) co 2 tygodnie w okresie letnim tj. od kwietnia od czerwca - pozostałe miejscowości Gminy Długołęka c) 1 raz w miesiącu w okresie zimowym, tj. od stycznia do marca - pozostałe miejscowości Gminy Długołęka. 5) opróżnianie pojemników o pojemności 120 l - 240 l i odbiór odpadów z innych miejsc użyteczności publicznej wskazanych przez Zamawiającego oraz utrzymanie w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m - co 2 tygodnie; 6) opróżnianiu pojemników o pojemności 35 l - 70 l i odbiór odpadów z terenu Parku w Szczodrem oraz utrzymanie w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m: a) 1 raz w miesiącu - w miesiącach styczeń - marzec, b) co 2 tygodnie - w miesiącu kwietniu, c) w każdy piątek i poniedziałek w miesiącach maj - czerwiec ; 7) mycie pojemników na odpady - 1 raz w ciągu trwania umowy - w maju; 4. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 odbywać się będzie na podstawie harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Zamawiającego, przy zastrzeżeniu, że może on podlegać modyfikacji, jedynie po akceptacji przez Zamawiającego (przedmiotowy harmonogram musi być zgodny z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego w ust 3). Przykładowy harmonogram na miesiąc styczeń - czerwiec stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram obejmujący 6 miesięcy świadczenia usług, do akceptacji Zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed dniem wyznaczonym na dzień podpisania umowy. 6. Zamawiający dopuszcza zakup do 50 szt. nowych pojemników, w tym do 20 szt. w ramach wymiany uszkodzonych pojemników i do 30 szt. celem zamontowania w nowych lokalizacjach . 7. Zamawiający dopuszcza powstanie do 5 szt. konstrukcji przystanków komunikacyjnych. UWAGA! W związku z koniecznością implementacji przepisów unijnych: - dyrektywy Rady 1999/31/WE z dnia 26 kwietnia 1999 r. w sprawie składowania odpadów (Dz. Urz. WE L 182 z 16.07.1999, str. 1, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 4, str. 228); - dyrektywy 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz. Urz. L 312 z 22.11.2008, str. 3-30) Zamawiający informuje, iż Ministerstwo Środowiska przygotowało projekt rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /projekt rozporządzenia dostępny jest na stronie internetowej: http://www.mos.gov.pl/artykul/4439_projektowane/16812_projektowane.html W związku z powyższym Zamawiający zwraca Wykonawcom szczególną uwagę na bieżące monitorowanie zmian przepisów w zakresie wymagań uprawniających do posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach