Przetargi.pl
Usługa polegająca na utrzymaniu porządku i czystości na posesjach Komunalnego Zasobu Mieszkaniowego Gminy Miejskiej Łomża.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poznańska 141 141
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Poznańska 141 141 141
    18-400 Łomża
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na utrzymaniu porządku i czystości na posesjach Komunalnego Zasobu Mieszkaniowego Gminy Miejskiej Łomża.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu porządku i czystości oraz pielęgnacja zieleni na posesjach Komunalnego Zasobu Mieszkaniowego Gminy Miejskiej Łomża. Warunki realizacji zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do siwz. Wykaz posesji zamawiającego zawiera załącznik Nr 2 do siwz. (Uwaga - ilość powierzchni mieszkalnej i użytkowej może ulec w trakcie realizacji usługi zmniejszeniu, bądź zwiększeniu w przypadkach: przekazania danej nieruchomości jej właścicielowi, zmianie powierzchni mieszkalnej i użytkowej w związku z dokonaną inwentaryzacją lokali w danym obiekcie, przejęcia przez zlecającego dodatkowej nieruchomości w administrację).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Oferent wnosi wadium w wysokości 4. 000 zł najpóźniej do 15.06.2009r. . do godz. 9:00.. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ustęp 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Banku BPH Nr 24 1060 0076 0000 3210 0016 4072. Kserokopię przelewu bankowego lub przekazu pocztowego należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia Wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy dołączyć do oferty, a kopię dokumentu wadialnego wpiąć do oferty. Oferent, który nie zabezpieczy swojej oferty w wadium, w wysokości oraz w formie wskazanej w niniejszej SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta nie będzie rozpatrywana. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1. Upłynął termin związania z ofertą, 2. Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1. Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2. Który został wykluczony z postępowania, 3. Którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5/ spełniają i przyjmują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i osobowego do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - Prawo zamówień publicznych, 5/ Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że przyjmuje warunki zawarte we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną