Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli "Bochnia" z siedzibą w Bochni w likwidacji ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Campi 15
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 014 6152400 , fax. 014 6124718
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli "Bochnia" z siedzibą w Bochni w likwidacji
ul. Campi 15 15
32-700 Bochnia
tel. 014 6152400, fax. 014 6124718
REGON: 00086784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.salina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Państwowe - kopalnia soli w likwidacji
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
6/2009 - przebudowa poddasza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy nieużytkowego poddasza budynku administracyjnego na pomieszczenia administracyjno - biurowe.Zamówienie obejmuje dwa niezależne pod względem realizacyjnym zadania.Zadanie nr jeden - roboty budowlane , instalacje wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania oraz wentylacyjne zgodnie z projektem budowlanym (Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku administracyjnego na pomieszczenia administracyjno-biurowe).Zadanie numer dwa - roboty elektryczne zgodnie z projektem budowlanym (Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku administracyjnego na pomieszczenia administracyjno-biurowe)- instalacja elektryczna wewnętrzna. Zadanie nr 1 obejmuje: wyburzenie kominów, ocieplenie dachu wełną mineralną, wykonanie ścian działowych kartonowo-gipsowych na ruszcie aluminiowym, podniesienie stropu przez dodanie warstw podłogi do istniejących belek podwalinowych, wykonanie dwóch stopni wysokości 16 cm na schodach, ułożeniu tynku z płyt gipsowo -kartonowych ognioodpornych lub w pomieszczeniach mokrych wodoodpornego, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, układanie glazury, zabezpieczenie elementów drewnianych środkiem grzybobójczym, p.poż. i oleistym, wstawienie stolarki okiennej połaciowej, stolarki drzwiowej typowej i ognioodpornej EI 30 oraz włazu dachowego, ułożenie izolacji i wełny mineralnej na stropie poddasza i połaci dachowej, wykonanie robót instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylacyjnej poprzez jej rozbudowę i przedłużenie istniejących instalacji na poziom poddasza. Zadanie nr 2 obejmuje: wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej poddasza. Przedmiotowe prace prowadzone będą na obiekcie czynnym, tzn. uwzględnić należy obecność pracowników kopalni. Transport materiałów na poddasze i z poddasza należy prowadzić z zewnątrz budynku ( z pominięciem klatki schodowej ) przy pomocy dźwigu, windy itp. Charakterystyka obiektu budowlanego: Obiekt składa się z dwóch części - głównej, wybudowanej na początku XX wieku w technologii tradycyjnej murowanej oraz części dobudowanej szacowanej na około 20- 30 lat. Część główna to budynek 2 kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, ze strychem nieużytkowym. Dach wielospadowy konstrukcji drewnianej, płatwiowo - kleszczowy, pokryty blachą trapezową. Strych budynku pełni funkcję magazynową. Elewacje z cegły elewacyjnej z tynkowanymi pilastrami. Obiekt dobudowany to budynek parterowy ze stropodachem żelbetowym prefabrykowanym, pokrytym blachą trapezową. Komunikacja pozioma przebiega korytarzem biegnącym w osi obiektu. Komunikacja pionowa - klatka schodowa mieszcząca się w części południowej budynku (łącząca wszystkie kondygnacja) oraz klatka schodowa w części centralnej, która łączy parter i pierwsze piętro. Fundamenty -żelbetowe w postaci ław fundamentowych. Ściany zewnętrzne - mur z cegły pełnej grubości 60 cm na zaprawie cementowo - wapiennej z okładziną kamienną od strony zewnętrznej. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne - mur z cegły pełnej o zróżnicowanej grubości na zaprawie cementowo wapiennej. Ściany działowe z cegły pełnej lub dziurawki grubości 12 cm lub 6 cm na zaprawie cementowo wapiennej. Strop nad piętrem żelbetowy i drewniany oraz posadzki z płytek ceramicznych i marmurowych. Zamawiający zapewnia bezpłatnie energie elektryczną i media dla potrzeb budowy. Do niniejszej specyfikacji dołączono jako załączniki projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Wizję lokalna przedmiotowego obiektu można przeprowadzać w dni robocze w godz. 6:00-14:00.Wszystkie konieczne do realizacji przedmiotowego zamówienia materiały i urządzenia dostarcza Wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych urządzeń i materiałów niż określone w w/w projektach, jednak o parametrach i właściwościach co najmniej równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 10 000 zł dotyczy zabezpieczenia zadania nr 1.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy. Wykonawcy przedstawią stosowne dokumenty ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ) potwierdzając fakt, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności, 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Przedmiotowe zamówienie należy wykonać do dnia 31.XII.2009 r. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i przedstawionych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć pisemnie oświadczenie, że: 1) spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy, 3) zapoznał się z warunkami zawartymi w niniejszej siwz wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń. Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującą przedmiotowe zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)stwierdzające, że dysponuje osobą, która będzie wykonywała zamówienie, posiadającą aktualnie wymagane uprawnienia budowlane (zgodnie z Prawem Budowlanym), członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego (Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa) , tj. kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3)potwierdzające należyte wykonanie co najmniej jednej podobnej roboty o wartości przekraczającej 250 000 PLN brutto, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za okres prowadzenia działalności, 4) polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 250 000 PLN. 5) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wymagane jest przedstawienie co najmniej trzech osób posiadających orzeczenie lekarskie o zdolności do pracy na wysokości. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.salina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki (bud. nr A 10, A 11, A 12, ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11)
Dodano: 2015-09-17 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Oficyny Zachodniej - muzeum ikon w Zespole Zamkowo-Parkowym Radziwiłłów w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2015-07-01 - BUDOWA ŚWIETLICY REKREACYJNO - SORTOWEJ PRZY ZESPOLE BOISK SPORTOWYCH W KSIĘŻPOLU - ETAP III
Dodano: 2015-05-22 - Remont Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu oraz dobudowa altany drewnianej na tarasie w miejscowości Zławieś Mała
Dodano: 2015-03-03 - Modernizacja leśniczówki Santocko - II postępowanie
Dodano: 2014-06-18 - Modernizacja leśniczówki Santocko
Dodano: 2014-06-02 - Roboty budowlane wykończeniowe budynku GOSiR we Frysztaku -II etap
Dodano: 2014-05-16 - Modernizacja budynków gospodarczych przy Nadleśnictwie Kłodawa- II postępowanie
Dodano: 2014-04-18 - Modernizacja budynków gospodarczych przy Nadleśnictwie Kłodawa
Dodano: 2014-04-03 - Wymiana wykładzin podłogowych, kabin natryskowych, montaż sytemu klucza centralnego oraz prace remontowe w pięciu budynkach (określonych jako Tygrys, Wilk, Władyka, Mewa i Żbik na terenie Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych w Pogorzelicy.
Dodano: 2012-12-20