Przetargi.pl
usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 9 400 000 zł (słownie: dziewięć milionów czterysta tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanych zadań inwestycyjnych przyjętych Uchwałą nr VI/15/11 Rady Miasta Skierniewice z dnia 28 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Skierniewice na 2011 rok, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2011-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 9 400 000 zł (słownie: dziewięć milionów czterysta tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanych zadań inwestycyjnych przyjętych Uchwałą nr VI/15/11 Rady Miasta Skierniewice z dnia 28 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Skierniewice na 2011 rok, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 9 400 000 zł (słownie: dziewięć milionów czterysta tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanych zadań inwestycyjnych przyjętych Uchwałą nr VI/15/11 Rady Miasta Skierniewice z dnia 28 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Skierniewice na 2011 rok, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni, od dnia zawarcia umowy. 2. Uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach i terminach. 3. Odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 4. Spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy. 5. Spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy. 6. Spłata będzie następowała zgodnie z harmonogramem określonym w pkt XVIII.17 SIWZ. 7. Ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2011 roku. 8. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 9 400 000 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 10. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11. W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 8. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania przetargowego Wykonawca winien wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala wadium w wysokości 47 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści siedem tysięcy złotych). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6. Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona z przyczyn formalnych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach Nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000, potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu wpłaty musi być dołączona do oferty, 5. Oferta musi być zabezpieczona wadium do upływu terminu związania ofertą. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku w/w formach, przy czym łączna wysokość wadium nie może być mniejsza, niż kwota określona przez Zamawiającego. 6. Poręczenie lub gwarancja stanowiące wadium muszą być złożone w oryginale. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium, wniósł je w niewłaściwej formie lub w mniejszej wysokości, niż wyżej określona, lub wadium nie będzie obejmowało okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku /Dz.U. z 2010 r, nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a - 5 pkt 1 - 3 ustawy. 9. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach