Przetargi.pl
Usługa polegająca na ubezpieczeniu mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowego i komunikacyjnego

Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 647 800 , fax. 134 648 862
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 59
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 134 647 800, fax. 134 648 862
    REGON: 37030115000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spgk.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na ubezpieczeniu mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowego i komunikacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne SPGK Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania jak poniżej: 1) Zadanie 1 - Ubezpieczenie mienia, ubezpieczenia osobowe oraz odpowiedzialności cywilnej SPGK Sp. z o.o. w następującym zakresie: a) Ubezpieczenie mienia oraz wszystkich ryzyk, b) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, c) Ubezpieczenie maszyn budowlanych od uszkodzeń; d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Dodatkowy kod CPV: 66515400-7 usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66515000-3 usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66516000-0 usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66512000-2 usługi ubezpieczeniowe od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych 2) Zadanie 2 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Członków Władz SPGK Sp. z o.o. Dodatkowy kod CPV: 66516000-0 usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 3) Zadanie 3 - Ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie autocasco, odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, assistance, Dodatkowy kod CPV: 66516100-1 usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od OC 66514110-0 usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66512100-3 usługi ubezpieczeń od NNW 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia - szczegółowe warunki ubezpieczenia dla każdej części wraz z załącznikami (A1, A2, B i (C do części 3)) i załącznikami dodatkowymi dotyczącymi przebiegu ochrony ubezpieczeniowej to są: „Szkodowość TUW” stanowiące zał. nr 14 do SIWZ oraz wzory umów wraz z załącznikami odpowiednio dla każdej części (dostępne w oddzielnych plikach) stanowią załącznikI do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedno, kilka lub wszystkie zadania. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na terenie RP jednostki organizacyjnej prowadzącej likwidację szkód w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub posiadać zawartą umowę / umowy z firmą ekspercką / firmami eksperckimi trudniącymi się zawodowo likwidacją szkód w zakresie ubezpieczeń zgodnych z przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca nie może zobowiązać Zamawiającego do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej /Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn. zm./. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy działającemu w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności a Zamawiający nie musi zostać członkiem towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych. 6. Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy udziale i za pośrednictwem Domu Brokerskiego VECTOR Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-021), przy ul. Langiewicza 29. 7. Jeżeli w jakiejkolwiek części SIWZ lub jej załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia, należy przyjąć, że nie prowadzą one do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, a jedynie są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 8. Zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: przygotowywanie i wystawianie wszelkiego rodzaju dokumentów ubezpieczeniowych - polis, aneksów, certyfikatów, not, zaświadczeń o przebiegu ubezpieczeń, wyjaśnień dotyczących rozliczeń składek. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa par. 7 projekty umów, stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże on, że posiada zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.) co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. co najmniej: • w grupach 8, 9, 13 Działu II Załącznika nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej - dla części 1 Zamówienia; • w grupie 13 Działu II Załącznika nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej - dla części 2 Zamówienia; • w grupach 1, 3, 10, 18 Działu II Załącznika nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej - dla części 3 Zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych załączonych dokumentów. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, którego nie należy załączać go do oferty. Formularz cenowy będzie wymagany przed podpisaniem umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach