Przetargi.pl
Usługa polegająca na renowacji i naprawie sprzętu kwaterunkowego biurowego i gabinetowego.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2010-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na renowacji i naprawie sprzętu kwaterunkowego biurowego i gabinetowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na renowacji i naprawie sprzętu kwaterunkowego biurowego i gabinetowego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - Sprzęt kwaterunkowy biurowy Część II - Sprzęt kwaterunkowy gabinetowy 3. Opis i zestawienie przedmiotu zamówienia zostało szczegółowo określone w zał. nr 3 do SIWZ (Zestawienie Przedmiotu Zamówienia-Specyfikacja Techniczna). 4. Odbiór i dostawa po wykonaniu usługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia odbywa się na koszt Wykonawcy. 5. Przed złożeniem oferty Zamawiający żąda od Wykonawcy dokonania wizji lokalnej w celu oceny stanu jakościowego sprzętu, uzgodnienia z użytkownikiem koloru materiałów do naprawy i zakresu prac niezbędnych do przywrócenia jego sprawności i estetycznego wyglądu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobami do kontaktów z ramienia RZI Szczecin. 6. Wykonawca dostarczy wraz z dostawą następujące dokumenty dla każdej szafy klasy A (dotyczy części I zamówienia - sprzęt kwaterunkowy biurowy): - Certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami danej klasy zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych. (Dz. U. Nr 208, poz. 1741 z dnia 18.10.2005r.); - Certyfikat na zastosowany zamek kluczowy przeznaczony do szafy w klasie A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 900,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I: 1 500,00 PLN dla części II: 1 400,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach