Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
- Data zamieszczenia: 2013-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
al. Zwycięstwa 20 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
REGON: 27625548200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na pełnieniu nadzorów dla realizacji zadania pn. Przebudowa ul. Będzińskiej w Sosnowcu wraz z sygnalizacją świetlną - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzorów dla realizacji zadania pn. Przebudowa ul. Będzińskiej w Sosnowcu wraz z sygnalizacją świetlną - etap I. Zakres przedmiotu zamówienia zostaje podzielony na 2 części: Część I zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej. Część II zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej. Zakres robót budowlanych, dla których sprawowany będzie nadzór inwestorski według dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie BIP Urzędu Miasta Sosnowca, Zamówienia Publiczne Profil Nabywcy Urząd Miasta, 03.04.2013, Przebudowa ul. Będzińskiej wraz z sygnalizacją świetlną. Przedmiot zamówienia obejmuje: - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu zapewnienia osiągnięcia wysokiej jakości wykonywanych robót oraz ich terminowej realizacji zgodnej z projektem, specyfikacjami technicznymi i warunkami zamówienia; - kontrolę realizacji robót na budowie - przyjmuje się minimum 2 pobyty w ciągu tygodnia; - dokonywanie stosownych wpisów do Dziennika Budowy; - sprawdzanie książki obmiarów robót, kosztorysów i harmonogramów; - sporządzanie protokołów odbioru robót; - organizowanie spotkań w celu rozwiązywania problemów zgłaszanych przez Kierownika Budowy; - innych czynności wynikających z roli inspektora nadzoru inwestorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokościach: - dla części I zamówienia w wysokości: 100,00 zł; - dla części II zamówienia w wysokości: 100,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sosnowiec, ING Bank Śląski, Nr 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Do oferty Wykonawca winien załączyć potwierdzenie Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, że na rachunek bankowy Gminy wpłynęło wadium lub Wykonawca wniósł je w innej dopuszczalnej formie. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9.1. 6.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie wodno-kanalizacyjnym, wentylacji i klimatyzacji w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych oraz urządzeń dźwignicowych w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń Część I do VII
Dodano: 2016-04-28 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń: Część I: Badanie trzyletnie maszyn wyciągowych Część II: Badanie lin wyciągowych Część III: Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych
Dodano: 2016-04-13 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/12/MGW/2016.
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie badania i ocena stanu technicznego obudowy szybów: Zadanie I - Szybu Witold I Zadanie II - Szybów Kolejowy I, Zygmunt August II i Bańgów, Zadanie III - Szyby Gigant i Mikołaj, Zadanie IV- Szyb Ewa, Zadanie V - szyb Wentylacyjno - Podsadzkowy Zadanie VI - Badanie stanu technicznego obudowy szybów Jan III i V zachodni
Dodano: 2016-04-06 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/04/MGW/2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale KWK Boże Dary
Dodano: 2016-03-02 - Usługi kominiarskie
Dodano: 2015-12-16