Przetargi.pl
„Usługa polegająca na organizacji 3-dniowej wizyty studyjnej dla przedstawicieli gmin miejskich i miejsko-wiejskich z terenu województwo pomorskiego”.

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 191674836
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa polegająca na organizacji 3-dniowej wizyty studyjnej dla przedstawicieli gmin miejskich i miejsko-wiejskich z terenu województwo pomorskiego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usługi polegającej na organizacji 3-dniowej wizyty studyjnej dla przedstawicieli gmin miejskich i miejsko-wiejskich z terenu województwa pomorskiego. Usługa obejmuje organizację wizyty poprzez zorganizowanie szkolenia oraz zapewnienie sali szkoleniowej, usługi hotelarskiej i restauracyjnej (według warunków opisanych w punktach poniżej) oraz dodatkowych usług: transportu osób, ubezpieczenia uczestników i systemu Tour Guide. 2. Wizyta studyjna będzie realizowana w ramach projektu pn. „Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki do nr 2 SWZ). 4. Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy. 5. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjno - biurowe w trakcie realizacji zamówienia, tj. między innymi czynności związane z:1) organizacją szkolenia oraz zapewnienia sali szkoleniowej;2) organizacją usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej;3) organizacją systemu tour guide;4) bieżącym kontaktem z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu Umowy.Wymagania zostały szczegółowo opisane w §2 ust.3 -10 projektu Umowy.6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy zostały określone w §8 projektu Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach