Przetargi.pl
Usługa polegająca na odbiorze i unieszkodliwianiu ODPADÓW MEDYCZNYCH pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zakąłdu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 827 300 , fax. 627 827 401
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 627 827 300, fax. 627 827 401
    REGON: 30854800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.kepno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na odbiorze i unieszkodliwianiu ODPADÓW MEDYCZNYCH pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zakąłdu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i unieszkodliwianiu ODPADÓW MEDYCZNYCH pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. 2. Przedmiot zamówienia został nie został podzielony na części. 3. Szczegółowy zakres, wymagania i opis przedmiotu zamówienia na podstawie zamieszczonych kodów zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, który stanowi jej integralna część. (Arkusz asortymentowo – cenowy) . 4. Odbiór odpadów będzie odbywać się ze wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia do czasowego magazynowania odpadów z częstotliwością 2 raz w tygodniu - wtorek, piątek w godz. 8.00 - 15.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4. Zamawiający zobowiązuje się do : a) przygotowania odpadów medycznych do odbioru łącznie z ich ważeniem w magazynie odpadów medycznych wyposażonym w wagę elektroniczną platformową 1x1,2m; 1,5t.; ważenie odbywać się będzie przez pracownika Wykonawcy - w obecności pracownika Zamawiającego , b) mycia i dezynfekcji pojemników o pojemności i w ilościach wykazanych poniżej: - pojemnik o poj. 240 litrów – 18 sztuk - pojemnik o poj. 340 litrów – 1 sztuka - pojemnik o poj. 360 litrów – 2 sztuki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach zgodnie z rodzajem odpadów oddawanych do unieszkodliwienia przez Zamawiającego oraz posiada zaświadczenia o wpisie do rejestru Baza Danych o Odpadach (BDO), o którym mowa w Dziale IV, Rozdziału 2, art.49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t. j. : Dz.U. z 2020r. poz. 150, 284, 322, 568).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stosuje w niniejszym postępowaniu procedury uregulowanej w art. 24aa ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona” – dlatego należy złożyć również RAZEM Z OFERTĄ aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: - oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. b) na potwierdzenie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnej Decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach zgodnie z rodzajem odpadów oddawanych do unieszkodliwienia przez Zamawiającego oraz posiada zaświadczenia o wpisie do rejestru Baza Danych o Odpadach (BDO), o którym mowa w Dziale IV, Rozdziału 2, art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. : Dz.U. z 2020r. poz. 150, 284, 322, 568). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.5.a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.6.b) tiret 3 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, na każdym etapie postępowania do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. ponadto Zamawiający wymaga, aby kompletna oferta zawierała następujące dokumenty: 1) formularz Oferty, sporządzony według treści Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) arkusz asortymentowo - cenowy, stanowiący załącznik 1A do niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według treści Załącznika nr 3 do SIWZ; 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według treści Załącznika nr 4 do SIWZ; 5) zaakceptowany wzór umowy – załącznik Nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach