Przetargi.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW SEGREGOWANYCH Z NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO POJEMNIKÓW ROZMIESZCZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA POLEGAJĄCA NA ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW SEGREGOWANYCH Z NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO POJEMNIKÓW ROZMIESZCZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i transportu odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, makulatura) z należących do Zamawiającego pojemników o pojemności 1,5m3 i 2,5m3 rozmieszczonych na terenie Gminy Długołęka. 2.Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na: a)opróżnianiu (metodą HDS) i wywozie odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, papier) z należących do Zamawiającego pojemników rozmieszczonych w miejscowościach na terenie Gminy Długołęka, b)uprzątnięciu odpadów znajdujących się przy pojemnikach - w promieniu do 2m, c)utrzymanie w czystości pojemników poprzez ich mycie jeden raz w roku - w terminie do końca maja 2013r., d)przekazywaniu odpadów uprawnionym podmiotom w celu odzyskania surowców wtórnych, zwanymi w dalej części umowy usługą. 3.Zamawiający informuje, iż częstotliwość opróżniania pojemników jest różna dla poszczególnych miejscowości. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę, przy założeniu, iż może on ulegać modyfikacjom. Harmonogram ten wymagać będzie zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram, o którym mowa w ust. 4 obejmujący jeden miesiąc świadczenia usługi na terenie Gminy Długołęka, najpóźniej w terminie do 3 przed dniem wyznaczonym na dzień podpisania umowy. 6.Zamawiający załączył do niniejszej siwz proponowany harmonogram odbioru odpadów segregowanych z terenu Gminy Długołęka. 7.W ostatnim dniu wywozu z danego punktu, który zostanie określony w harmonogramie na miesiąc czerwiec, pojemniki stanowiące własność Gminy Długołęka zostaną przetransportowane przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się na terenie gminy, na odległość do 20 km. 8.Pojemniki wydzierżawione (18 szt.) zostaną przetransportowane przez Wykonawcę do siedziby firmy Usługi Komunalne Wodnik Sp. z o.o. ul. Piwniczna 12, 55-100 Trzebnica. 9.Wykonawca posprząta miejsca w których stały pojemniki - usunie wszelkie odpady, również drobne, m.in. stłuczkę szklaną oraz zamiecie /wygrabi teren w promieniu do 2 metrów. 10.Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada 239 sztuk pojemników na surowce wtórne na terenie Gminy Długołęka, w tym 127 sztuk na tworzywa sztuczne (z czego 48 szt. o poj. 2,5m3 , 79 szt. o poj. 1,5m3), 103 sztuki na szkło o pojemności 1,5m3, 9 sztuk na makulaturę o pojemności 1,5m3. Wśród w/w pojemników 18 szt. jest dzierżawionych (w tym 7 sztuk - 2,5m3, 11 sztuk - 1,5m3). 11.Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości pojemników maksymalnie do 10 szt. (dzierżawa) lub zmniejszenia ilości pojemników (w przypadku wyeksploatowania). 12. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości zaistniałych lub zauważonych podczas wykonywania usługi, w szczególności wszelkich zauważonych uszkodzeń pojemników na odpady segregowane. 13.Zamawiający informuje, iż dopuszcza interwencyjny odbiór i transport odpadów segregowanych zwany dalej zleceniem jednostkowym. 14.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy informację o konieczności wykonania zlecenia jednostkowego drogą pisemną (dopuszcza się możliwość przekazywania zleceń jednostkowych za pomocą faksu - poczty elektronicznej bądź telefonicznie) - w zależności od zaistniałych potrzeb. 15.Zamawiający informuje, iż w roku 2012r. odbyły się dodatkowe wywozy w następującej ilości i miejscach: marzec (Długołęka - 1 pojemnik), kwiecień (Szczodre - 1 pojemnik), maj (Szczodre, Pasikurowice, Dobroszów Oleśnicki, Jaksonowice - 11 pojemników), czerwiec (Krakowiany, Wilczyce, Szczodre, Długołęka, Domaszczyn, Ramiszów, Pasikurowice - 12 pojemników), co dało łączną ilość 25 pojemników ponad ilość założoną w harmonogramie od stycznia do czerwca. 16.Odbiór i transport odpadów segregowanych, o których mowa w ust. 13 może wystąpić tylko w wyjątkowych sytuacjach, m.in. przy organizowaniu imprez gminnych, dużej ilości zebranych odpadów w danej miejscowości itp. 17.Zamawiający szacuje, iż odbiorów interwencyjnych może odbyć się maksymalnie do 30 razy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia (ilość pojemników w zależności od miejscowości). 18.W piśmie o którym mowa w ust. 14, Zamawiający wskaże Wykonawcy zakres zlecenia jednostkowego oraz dokładny termin jego wykonania. UWAGA! W związku z koniecznością implementacji przepisów unijnych: - dyrektywy Rady 1999/31/WE z dnia 26 kwietnia 1999 r. w sprawie składowania odpadów (Dz. Urz. WE L 182 z 16.07.1999, str. 1, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 4, str. 228); - dyrektywy 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz. Urz. L 312 z 22.11.2008, str. 3-30) Zamawiający informuje, iż Ministerstwo Środowiska przygotowało projekt rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /projekt rozporządzenia dostępny jest na stronie internetowej: http://www.mos.gov.pl/artykul/4439_projektowane/16812_projektowane.html W związku z powyższym Zamawiający zwraca Wykonawcom szczególną uwagę na bieżące monitorowanie zmian przepisów w zakresie wymagań uprawniających do posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie będzie żądał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach