Przetargi.pl
Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Zadanie I Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów sanitarnych damsko-męskich, kontenera dla matki z dzieckiem oraz kontenera portiernia na terenie Wyspy Słodowej we Wrocławiu 1)Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie: a)2 kontenerów sanitarnych damsko-męskich z wyposażeniem: Część damska: min. 3 toalety, 2 umywalki, 1 suszarka do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody. Część męska: min. 4 pisuary, 1 toaleta, 2 umywalki, 1 suszarka do rąk,1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody. b)1 kontenera dla matki z dzieckiem wyposażonego w przewijak dla niemowląt, 1 toaletę, 1 umywalkę, 1 suszarkę do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody, dozownik na mydło, podajnik ręczników papierowych, drzwi o szerokości umożliwiającej wjazd wózków, podjazd dla wózków. c)1 kontenera portiernia wyposażonego w okno z roletą zewnętrzną, 1 grzejnik elektryczny, wentylację oraz niezbędne meble. 2)Kontenery muszą być: pomalowane jednolicie na kolor jasnoszary lub biały, bez wgnieceń, zadrapań, uszkodzeń mechanicznych i zanieczyszczeń, utrzymywane w czystości również od zewnątrz, w tym malowane w miarę potrzeb (min. 2 razy w sezonie). 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania obudowy drewnianej wokół kontenerów lub założenia plandek z wydrukami na powierzchnię ścian kontenerów. Powyższe prace zostaną zaplanowane w taki sposób, aby nie ingerować w konstrukcję kontenerów i nie pozostawiać stałych śladów na kontenerach. 4)Kontenery do czasu dostarczenia Zamawiającemu powinny być użytkowane maksymalnie przez 3 sezony. 5)Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczenia kontenerów na teren Wyspy Słodowej we Wrocławiu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b)przekazania Zamawiającemu kontenerów na podstawie protokołu przekazania, c)zabrania kontenerów po zakończeniu świadczenia usługi, d)codziennego otwierania kontenerów o godz. 10.00 i zamykania o godz. 24.00 w okresie od 15 marca do 19 maja oraz otwierania kontenerów o godz. 9.00 i zamykania o godz. 3.00 w okresie od 20 maja do 31 października, e)stałego utrzymywania kontenerów w czystości (wewnątrz i na zewnątrz), f)utrzymania w czystości terenu przyległego do kontenerów w promieniu 5m, g)utrzymania kontenerów w należytym stanie technicznym, h)zgłaszanie na bieżąco Zamawiającemu awarii kontenerów faksem lub e-mailem, i)przystąpienia do usuwania awarii kontenerów w czasie do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii Zamawiającemu lub stwierdzenia awarii na miejscu przez Zamawiającego (w zależności od czasu reakcji serwisu podanego w ofercie), j)usunięcia awarii w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, k)zawiadamiania policji w przypadku zniszczenia lub kradzieży kontenerów, l)zatrudnienia portierów prowadzących kontrolę nad prawidłowym korzystaniem z kontenerów – 1 osoba na zmianie, m)wykonania we własnym zakresie przyłącza energetycznego od kontenerów do rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej na zieleńcu przy kontenerach, n)przedstawienia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia o wykonaniu linii zasilania czasowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz dołączonym protokołem z pomiarów rezystancji izolacji i pomiarów ochrony przeciwporażeniowej przed włączeniem linii do rozdzielnicy, o)wykonania we własnym zakresie zasilania w wodę kontenerów ze skrzynki hydrantowej DN 25 zlokalizowanej na zieleńcu przy kontenerach, p)wykonania we własnym zakresie przyłączy do odprowadzenia ścieków do istniejących studni kanalizacyjnych Ø 400 - 2 szt. połączonych z siecią sanitarną kanalizacji miejskiej, q)otwierania i zamykania słupków ograniczających wjazd na teren Wyspy Słodowej zgodnie z poleceniami Zamawiającego, r)ubezpieczenia kontenerów od wandalizmu i dewastacji na okres wykonywania zamówienia na kwotę co najmniej 80 000 zł. 6)Koszty zużycia energii, wody i odprowadzenia ścieków pokrywa Zamawiający. 7)Zamawiający nie zapewnia ochrony kontenerów przez firmę ochroniarską. Zadanie II Usługa polegająca na dostarczeniu i serwisie zestawów przenośnych kabin sanitarnych na terenach parkowych i zieleńcu we Wrocławiu 1)Przedmiot zamówienia polega na dostarczeniu, serwisie pośrednim i zabraniu 10 zestawów przenośnych kabin składających się z jednej, bądź dwóch szt. kabin sanitarnych oraz 1 szt. umywalki wolnostojącej. 2)Minimalne wyposażenie: Kabina sanitarna powinna być wyposażona w pisuar, podajnik na papier toaletowy, antypoślizgową podłogę, przepuszczający światło dach, zamek wolne/ zajęte. Umywalka wolnostojąca powinna być wyposażona w dwie pompki nożne do podawania wody, pojemnik na wodę czystą i brudną, dwa dozowniki mydła w płynie, podajnik na ręczniki papierowe. 3)Zestawy przenośnych kabin należy dostarczać na teren: a)Parku Południowego – 2 kabiny + umywalka, b)Parku Grabiszyńskiego – 1 kabina + umywalka, c)Parku Strachocińskiego – 2 kabiny + umywalka, d)Parku Słoneczny Gaj – 2 kabiny + umywalka, e)Parku Tołpy – 1 kabina + umywalka, f)Parku Staszica – 1 kabina + umywalka, g)Parku Leśnickiego – 1 kabina + umywalka, h)Parku Zachodniego – 2 kabiny + umywalka, i)Parku Jedności na Zakrzowie – 1 kabina + umywalka, j)Polany Karłowickiej 2 kabiny + umywalka, w terminach: 22.04.2017r. (tylko teren Parku Grabiszyńskiego), 29.04.2017r.-3.05.2017r., 6-7.05.2017r, 13-14.05.2017r., 20-21.05.2017r., 27-28.05.2017r., 3-4.06.2017r., 10-11.06.2017r., 17-18.06.2017r., 24-25.06.2017r., 1-2.07.2017r., 8-9.07.2017r., 15-16.07.2017r., 22-23.07.2017r., 29-30.07.2017r., 5-6.08.2017r., 12-13.08.2017r., 19-20.08.2017r., 26-27.08.2017r., 2-3.09.2017r., 9-10.09.2017r., 16-17.09.2017r., 23-24.09.2017r., 30.09.2017r. – 1.10.2017r. 4)Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczenia czystych i zdezynfekowanych kabin i umywalek w każdą sobotę na godz. 8.00 i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b)wykonania serwisów pośrednich kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących w każdą niedzielę oraz 1 i 2 maja do godziny 8.00, polegających na opróżnianiu, czyszczeniu i dezynfekcji oraz uzupełnieniu wody, mydła i papieru toaletowego, c)zabrania kabin i umywalek w każdą niedzielę po godzinie 22.00 (dostarczoną w dniu 22.04.2017r. do godz. 8.00 kabinę i umywalkę należy zabrać tego samego dnia po godz. 22.00, dostarczoną w dniu 29.04.2017r. do godz. 8.00 kabinę i umywalkę należy zabrać po godz. 22.00 w dniu 3.05.2017r. ), d)usuwania wszelkich zbędnych materiałów oraz odpadów powstałych w czasie realizacji usługi, e)przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego dotyczących awarii kabin, f)przystąpienia do usuwania awarii kabin w czasie do 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (w zależności od czasu reakcji serwisu podanego w ofercie), g)usunięcia zgłoszonej awarii w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, h)wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, i)wykonania przedmiotu umowy przez osoby posiadające odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie I: 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100) Zadanie II: 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach