Przetargi.pl
Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego, przy ul. Purkyniego oraz kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej/Prusa.

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 50 00 , fax. 71 323 50 02
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 50 00, fax. 71 323 50 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego, przy ul. Purkyniego oraz kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej/Prusa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa Zadania: Zadanie 1 Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego oraz przy ul. Purkyniego 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na czynnościach serwisowych, niezbędnych do utrzymania w należytym stanie sanitarnym i technicznym toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego, przy ul. Purkyniego. 2. Wykonawca w ramach zamówienia będzie zobowiązany do: 1) wykonywania prac serwisowych w zakresie i na warunkach określonych w umowie i załącznikach do umowy; 2) nieprzerwanego zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt specjalistycznych środków czystości do mycia i dezynfekcji obiektu, papieru toaletowego, płynu do mycia rąk, worków na śmieci oraz innych niezbędnych narzędzi oraz środków czystości potrzebnych do właściwego świadczenia w/w usług; 3) bieżącej kontroli i konserwacji toalety wraz z informowaniem Zamawiającego o uszkodzeniach, dewastacjach lub awariach toalety w tym wyłączeniach z użytkowania; 4) kompleksowej eksploatacji (obsługa techniczna, konserwacja - w tym również wymiana zużytych lub uszkodzonych materiałów m.in. bezpieczników, żarówek, bieżące naprawy polegające na mocowaniu oderwanych odzyskanych elementów min. uchwytów, podpórek, deski sedesowej, włączanie i wyłączanie ogrzewania wraz z kontrolowaniem jego sprawności, usuwanie awarii, utrzymanie w stałej sprawności technicznej toalety), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz wytycznymi eksploatacyjnymi, z zachowaniem postanowień obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych oraz bhp; 5) natychmiastowej interwencji, w celu usunięcia awarii toalety lub jej wyłączenia z eksploatacji, w czasie nie dłuższym niż 12 godz. od powiadomienia przez Zamawiającego lub otrzymanego przez nadajnik GSM zawiadomienia o awarii toalety; 6) niezwłocznego informowania (e-mailem i telefonicznie) o niebezpiecznym zdarzeniu lub awarii przedstawiciela Zamawiającego i wykonawcę toalet Pana Łukasza Trębacz, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą ECOGIGANT z siedzibą ul. Kostrzyńska 168, 66-400 Gorzów Wielkopolski, który po weryfikacji rodzaju awarii i ustaleniu z Zamawiającym, usunie usterkę w ramach gwarancji. Wszystkie koszty napraw elementów toalety uszkodzonych na skutek złego montażu, nieprawidłowej eksploatacji, braku odpowiedniego czyszczenia i konserwacji będzie ponosił Wykonawca czynności serwisowych; 7) posiadania odpowiednich środków łączności i transportu umożliwiających, w przypadku awarii, dyspozycyjność i podjęcie działań zabezpieczających miejsce awarii, w przypadku konieczności natychmiastowego zamknięcia toalety; 8) zabezpieczania elementów uszkodzonych w celu ochrony użytkowników; 9) realizacji wytycznych zawartych w instrukcjach eksploatacji dla poszczególnych elementów instalacji i wyposażenia toalet, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonych w ust. 3-10 poniżej; 10) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j.). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, w tym odpadów niebezpiecznych. Wywóz i składowanie na zorganizowanym wysypisku wszelkich odpadów związanych z eksploatacją i utrzymaniem czystości w toaletach i ich bezpośrednim otoczeniu odbywa się na koszt Wykonawcy. 11) wykonywania innych drobnych prac i czynności niewymienionych powyżej, a niezbędnych do całkowitego i kompleksowego utrzymania dobrego stanu technicznego urządzeń i wyposażenia toalet; 12) bieżącej obsługi pompowni ścieków z toalety w Parku Wschodnim zgodnie z wytycznymi w punkcie 10 Opisu przedmiotu zamówienia i instrukcją obsługi pompy. O ile w umowie nie zastrzeżono wyraźnie inaczej, zapewnienie wszelkich niezbędnych do jej wykonania materiałów leży po stronie Wykonawcy i objęte jest przysługującym Wykonawcy wynagrodzeniem, wobec czego Wykonawcy nie przysługuje w tym zakresie zwrot jakichkolwiek wydatków. UWAGA: Szczegółowy zakres OPZ zawiera Załącznik nr 2 do Wzoru umowy na Zadanie 1. Zadanie 2 Kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej / Prusa. 1. W zakresie kompleksowej obsługi szaletu Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług: 1) utrzymanie stałej sprawności technicznej i bezpiecznej eksploatacji szaletu oraz estetyki obiektu, w tym do usuwania na bieżąco graffiti wewnątrz i na zewnątrz szaletu na własny koszt; 2) utrzymanie w szalecie czystości i higieny odpowiadającej wymogom sanitarnym; 3) utrzymanie w stałej czystości urządzeń sanitarnych i przyborów sanitarnych; 4) zapewnienia w szalecie publicznym w ramach przedmiotu zamówienia, środków czystości i środków sanitarno-technicznych; 5) dezynfekcji, w szczególności środkami wirusobójczymi i bakteriobójczymi, raz dziennie urządzeń sanitarnych, przyborów sanitarnych oraz powierzchni mających możliwy kontakt z klientami przez dotyk tj. klamki, uchwyty, poręcze itp. przy użyciu własnych materiałów (środków czystości) i własnego sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania najskuteczniejszych, środków, również adekwatnych do okoliczności sanitarnych w kraju, dopuszczonych do używania na terenach ogólnodostępnych oraz do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego stosownych dokumentów potwierdzających powyższe, tj. karta charakterystyki, posiadane atesty, certyfikaty itp. 6) uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych; 7) utrzymanie stałej drożności kanalizacji i czystości kratek ściekowych wewnątrz obiektu; 8) natychmiastowej interwencji, w celu usunięcia awarii szaletu lub jego wyłączenia z eksploatacji, w czasie nie dłuższym niż 12 godz.* (konkretna ilość godzin wynikająca z oferty) od zaistnienia awarii i powiadomienia Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną zgodnie z zapisami § 11 ust. 1 umowy; 9) konserwację i utrzymanie wszystkich urządzeń oraz instalacji wewnętrznych tj. elektrycznych, wodociągowych, wentylacyjnych; 10) odśnieżanie i zamiatanie chodnika prowadzącego do szaletu, a także odchwaszczanie opaski wokół budynku, oczyszczanie rynien z liści; 11) użytkowanie przekazanego do eksploatacji szaletu zgodnie z jego przeznaczeniem; 12) uzupełnianie na bieżąco tabliczek informacyjnych o godzinach otwarcia i zamknięcia szaletu; 13) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j.). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, w tym odpadów niebezpiecznych. Wywóz i składowanie na zorganizowanym wysypisku wszelkich odpadów związanych z eksploatacją i utrzymaniem czystości w szalecie i jego bezpośrednim otoczeniu odbywa się na koszt Wykonawcy. 2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w szalecie publicznym w ramach przedmiotu umowy, środki czystości i środki sanitarno-techniczne, a w szczególności: 1) papier toaletowy; 2) ręczniki papierowe; 3) mydło w płynie; 4) środki zapachowe; 5) środki do dezynfekcji rąk; 6) chlor; 7) środki do utrzymania czystości armatury sanitarnej; 8) środki do utrzymania czystości toalet WC; 9) środki dezynfekujące urządzenia sanitarne; 10) płyn do mycia kafelek. 3. Środki wymienione w pkt. 2 ppkt 6 – 9 Wykonawca zobligowany jest zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich. 4. Podczas wykonywania usług stanowiących przedmiot umowy, pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do noszenia estetycznej odzieży roboczej, odpowiadającej wymogom przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem nazwy Wykonawcy wskazanego w ust. 5 oraz zachowywać się w sposób kulturalny i taktowny w stosunku do klientów korzystających z szaletu publicznego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania aktywnego i stale włączonego nr telefonu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania właściwym organom, tj. Policji lub Straży Miejskiej, przypadków dewastacji szaletu wraz ze wskazaniem Gminy Wrocław jako strony pokrzywdzonej oraz niezwłocznego przekazania Zamawiającemu kopii zgłoszenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia, w zakresie czynności wymienionych w pkt 1 ppkt 2-6 Załącznika nr 2 do umowy osób na podstawie umowy o pracę. 8. Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu szaletu. 9. Korzystanie przez klientów z urządzeń sanitarnych w szalecie publicznym jest bezpłatne. UWAGA: Szczegółowy zakres OPZ zawiera Załącznik nr 2 do Wzoru umowy na Zadanie 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach