Przetargi.pl
Usługa podłączenia i monitorowania alarmów pożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego z bezpośrednim podłączeniem do Komendy Straży Pożarnej w Łodzi

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-131 Łódź, ul. Narutowicza 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 635 43 54 , fax. 0-42 635 43 25
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 65 65
    90-131 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 635 43 54, fax. 0-42 635 43 25
    REGON: 00000128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa podłączenia i monitorowania alarmów pożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego z bezpośrednim podłączeniem do Komendy Straży Pożarnej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa podłączenia i monitorowania alarmów pożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego z bezpośrednim podłączeniem do Komendy Straży Pożarnej w Łodzi, o wartości do 206.000,00 EURO. Przedmiotem zamówienia jest usługa montażu oraz podłączenia urządzeń transmisji alarmu do stacji monitorowania alarmów wraz z aktywacją i monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmu pożarowego znajdujących się w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego z bezpośrednim podłączeniem do Komendy Straży Pożarnej w Łodzi. Wykonawca winien posiadać aktualne porozumienie z Komendą Straży Pożarnej w Łodzi, z którego będą wynikały warunki zainstalowania i eksploatacji przez Wykonawcę systemu monitorowania alarmów pożarowych w Komendzie Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi oraz prowadzenia przez Wykonawcę monitorowania obiektów na terenie działania Komendy Straży Pożarnej w Łodzi. Zainstalowane przez Wykonawcę urządzenia transmisyjne są własnością Wykonawcy i stanowią nierozerwalną część całego systemu monitorowania. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza winien dostarczyć dokument weryfikujący ww. wymagania przed podpisaniem umowy. Usługa monitorowania polegała będzie na stałym dozorze w Stacji Monitorowania Alarmów sygnałów alarmowych z urządzenia transmisji alarmów drogą telefoniczną i radiową w celu wykrycia: - głównego alarmu pożarowego, - uszkodzenia centrali sygnalizacji pożaru, - zaniku zasilania 230 V, - włamania do urządzenia transmisji alarmu (UTA) i przerwania połączenia pomiędzy UTA a centralą sygnalizacji pożaru. Usługa dotyczy niżej wymienionych obiektów: Lp. Obiekt - Adres - Typ centrali 1. II Dom Studenta ul. Lumumby 18/20 POLON 4800 2. III Dom Studenta ul. Rodzeństwa Fibaków 1 CSP-35A 3. V Dom Studenta ul. Rodzeństwa Fibaków 3 CSP-35A 4. VII Dom Studenta ul. Rodzeństwa Fibaków 5 CSP-35A 5. VIII Dom Studenta ul. Rodzeństwa Fibaków 6 CSP-35A 6. IX Dom Studenta ul. Rodzeństwa Fibaków 7 CSP-35A 7. X Dom Studenta ul. Lumumby 12 POLON 4800 8. XI Dom Studenta ul. Rodzeństwa Fibaków 11 CSP-3800 9. XIII Dom Studenta ul. Rodzeństwa Fibaków 13 CSP-3800 10. XIV Dom Studenta ul. Matejki 21/23 CSP-35 11. Biblioteka Uniwersytecka ul. Matejki 32/38 POLON 4800 12. Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ul. Gdańska 107 IGNIS 1080 13. Wydział Nauk Geograficznych ul. Narutowicza 88 POLON 4800 14. Biblioteka Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych ul. Lindleya 5a CSP-35A 15. Muzeum Przyrodnicze ul. Kilińskiego 101 CSP-35A 16. Muzeum Geologiczne ul. Kopcińskiego 31 ALFA 3800 17. Pałac Biedermanna ul. Franciszkańska 3/5 CSP-3800 18. Pałac Zieglera (ŁTN) ul. M.C. Skłodowskiej 11 IGNIS 1080 19. Wydział Prawa i Administracji ul. Kopcińskiego 8/12 POLON 4900 20. Wydział Zarządzania ul. Matejki 22/26 CSP- 3800 21. Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne ul. Kopcińskiego 16/18 CSP- 35 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego, których wartość została ujęta w wartości szacunkowej zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli: - posiada aktualną (w okresie trwania umowy) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia oraz zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz.740 z późniejszymi zmianami), co powinno jednoznacznie wynikać z dokumentu, o którym mowa w pkt7, ppkt1 SIWZ. - posiada aktualne porozumienie z Miejską Komendą Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi na prowadzenie monitoringu pożarowego na terenie miasta Łodzi 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zmawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, polegającej na ochronie osób i mienia na kwotę minimum 1 mln zł, co powinno jednoznacznie wynikać z dokumentu, o którym mowa w pkt7, ppkt4 SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.7 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przey Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywana określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1) Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia oraz zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz.740 z późniejszymi zmianami) i aktualnego porozumienia z Miejską Komendą Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi na prowadzenie monitoringu pożarowego na terenie miasta Łodzi, 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej polegającej na ochronie osób i mienia. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 5) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty (urządzenia radiowe) odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np. certyfikat Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej na urządzenia transmisji radiowej. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7 ppkt.2),3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokument, o którym mowa w powyższej informacji pkt1a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument wymieniony w pkt.1.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. Wymagania ww. pkt.2 stosuje się odpowiednio. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Potwierdzenie dokumentu za zgodność z oryginałem musi zawierać sformułowanie Za zgodność z oryginałem lub podobne, datę poświadczenia oraz podpis i pieczęć imienną osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy, (jeśli wykonawca się nią posługuje lub w przypadku jej braku czytelny podpis) lub inny podpis umożliwiający identyfikację osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy - na każdej zapisanej stronie dokumentu. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Informacja dla wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 2.Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 3 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik. 3.Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 3A (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 6) oświadczenia- Załącznik nr 3 i 3A do SIWZ, WYŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY WYKONAWCY SKŁADAJĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach