Przetargi.pl
Przebudowę drogi gminnej w Aleksandrowie i ul. Krótkiej

Gmina Rusiec ogłasza przetarg

  • Adres: 97-438 Rusiec, ul. Wieluńska 35
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 6766011 , fax. 0-43 6766290
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rusiec
    ul. Wieluńska 35 35
    97-438 Rusiec, woj. łódzkie
    tel. 0-43 6766011, fax. 0-43 6766290
    REGON: 73093470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rusiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę drogi gminnej w Aleksandrowie i ul. Krótkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Aleksandrowie i ul. Krótkiej 1. Ulica Krótka w Ruścu a/ koryta gł. 10cm wykonywane na poszerzeniach jezdni - 216 m2; b/ warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - poszerzenie - 216 m2; c/ wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o gr. 10 cm - 89 m3; d/ nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm,/ warstwa ścieralna/ - 1055 m2, e/ nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto-gliniastych - grunt z dowozu piaszczysty, gr. warstwy 15 cm pobocza - 260 m2 f/ nawierzchnia z kamienia tłuczniowego - warstwa górna o gr. 10 cm, zjazdy - 12 m2 2. Droga w Aleksandrowie a/ wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o śr. gr. 8 cm - 188 m3; d/ nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm,/ warstwa ścieralna/ - 2188 m2, e/ nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto-gliniastych - grunt z dowozu piaszczysty, gr. warstwy 15 cm pobocza - 821 m2 f/ nawierzchnia z kamienia tłuczniowego - warstwa górna o gr. 10 cm, zjazdy - 81 m2 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonawca składa oświadczenie i kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. wykonawca składa oświadczenie i wykaz posiadanego sprzętu oraz kopię uprawnień kierownika budowy. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wykonawca składa oświadczenie . 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. wykonawca składa oświadczenie . Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularz cenowy - dla każdej drogi osobno - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Wzór umowy 4) Wykaz posiadanego sprzętu, uprawnienia kierownika budowy, zaświadczenie z ZUS i US, oświadczenie o spełnianiu warunków, kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, formularz cenowy, wykaz osób do kontaktów z zamawiającym W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 5) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy i certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym rzeczy. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2) Uprawnienia kierownika budowy i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykonawca składa oświadczenie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rusiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach