Przetargi.pl
Usługa pilotażowego wdrożenia, uruchomienia, zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu rowerów miejskich w Knurowie w roku 2020

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pilotażowego wdrożenia, uruchomienia, zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu rowerów miejskich w Knurowie w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pilotażowego wdrożenia, uruchomienia, zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu rowerów miejskich w Knurowie w roku 2020 (zwanego w dalszej części umowy ,,Systemem”). 2. W celu realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca na swój koszt odpowiedzialny będzie za: 1) dostarczenie i montaż elementów składających się na infrastrukturę 3 bazowych i 1 sezonowej stacji rowerowych, 2) dostarczenie 32 rowerów (w tym 4 rowery typu tandem) oraz przygotowanie do ich eksploatacji przez klientów, 3) wdrożenie oprogramowania umożliwiającego korzystanie z Systemu przez klientów, 4) wzajemną integrację elementów wymienionych w ust. pkt 1) - 3) w jeden spójny System, 5) uruchomienie i zarządzanie Systemem w okresie obowiązywania umowy, 6) dezaktywację Systemu po zakończeniu umowy, 7) usunięcie rowerów oraz demontaż powstałej infrastruktury stacji rowerowych. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) dostawy rowerów i elementów składających się na infrastrukturę stacji rowerowych w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Knurów. W tym celu Zamawiający udostępni Wykonawcy 4 lokalizacje o utwardzonej nawierzchni z dostępem do drogi publicznej. 2) montażu elementów składających się na infrastrukturę stacji rowerowych oraz przygotowanie dostarczonych rowerów do eksploatacji zgodnie z warunkami technicznymi opisanymi OPZ. 3) opracowania, uruchomienia, prowadzenia strony internetowej w wersji na urządzenia stacjonarne oraz w wersji na urządzenia mobilne - jako aplikacja do pobrania, w tym sprawowania opieki technicznej i serwisu nad stroną internetową i jej wersją mobilną, 4) redagowania, umieszczania i aktualizacji treści informacyjnych, prezentowanych na stronie internetowej i jej wersji mobilnej (aplikacji), 5) wzajemnej integracji rowerów, stacji rowerowych oraz oprogramowania w jeden spójny System, w tym uruchomienia i utrzymania środków zdalnej łączności pomiędzy poszczególnymi elementami Systemu, 6) zapewnienia jakościowych i ilościowych parametrów Systemu poprzez prowadzenie w cyklu dobowym relokacji rowerów, serwisu, naprawy lub wymiany rowerów, stacji rowerowych oraz środków zdalnej łączności, a także uzupełnianie liczby rowerów w przypadku stwierdzenia ich utraty. 7) utrzymania rowerów i stacji rowerowych w należytym stanie technicznym i estetycznym poprzez systematyczne czyszczenie i wymianę zniszczonych elementów. 8) opracowania regulaminu wypożyczania rowerów oraz taryfy opłat z uwzględnieniem opisanych w OPZ stawek za wypożyczenie roweru, 9) poboru opłat wg. zatwierdzonej przez Zamawiającego taryfy opłat oraz dokonywanie wszelkich rozliczeń z klientami będącymi użytkownikami Systemu, w tym również rozliczeń końcowych, 10) przekazania Zamawiającemu szczegółowego raportu w zakresie opisanym w rozdz. II ust. 1 lit. j) OPZ, w terminie do 14 dni od wykonania przedmiotu zamówienia dla wszystkich stacji. Raport może mieć formę pliku elektronicznego przesłanego za pomocą poczty elektronicznej na adres skrzynki e-mail Zamawiającego. 11) usunięcia rowerów po zakończeniu świadczenia usług na stacjach bazowych i sezonowej oraz zdemontowania infrastruktury stacji rowerowych nie później niż do 1 miesiąca od dnia otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego, 12) przesłania Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty zawarcia niniejszej umowy do akceptacji: wizualizacji rowerów i stacji rowerowych, projektów dokumentów określających prawa i obowiązki klientów Systemu, w szczególności projektu regulaminu wypożyczania rowerów oraz taryfy opłat z uwzględnieniem opisanych w OPZ stawek za wypożyczenie roweru. 13) wprowadzenia w terminie 3 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego stosownych poprawek do dokumentów wymienionych w pkt.12). 4. Wszelkie uzgodnienia w tym zakresie mogą odbywać się za pomocą poczty elektronicznej na adres skrzynki e-mail przedstawicieli obu Stron. 5. Wykonawca zobowiązuje się, że nie będzie pobierał dodatkowych opłat od klientów z tytułu realizacji transakcji bezgotówkowych. 6. Przychody uzyskane z tytułu opłat za wypożyczenie roweru oraz z tytułu innych opłat wynikających z regulaminu wypożyczania rowerów będą stanowiły przychód Wykonawcy. 7. Szczegółowy zakres i wymagania dotyczące usług Wykonawcy określone zostały w Załączniku nr 1 do wzoru umowy – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ). 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) - 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn. zm.) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, żąda się od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz.VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach