Przetargi.pl
Obsługa lodowiska sezonowego zlokalizowanego w Bytomiu przy ul. Wrocławskiej na terenie Parku Miejskiego

Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2812770, 2816034 , fax. 0-32 2812770
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Parkowa 1
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0-32 2812770, 2816034, fax. 0-32 2812770
    REGON: 15055000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa lodowiska sezonowego zlokalizowanego w Bytomiu przy ul. Wrocławskiej na terenie Parku Miejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest utrzymanie, obsługa i administrowanie ogrodzonym terenem lodowiska sezonowego o wym. 20m x 40m, usytuowanego na terenie Parku Miejskiego wpisanego do wojewódzkiego rejestru zabytków pod nr A/1465/92 na nieruchomości położonej w Bytomiu przy ul. Wrocławskiej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 2805/340 która znajduje się w trwałym zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bytomiu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 7. Zakres w szczególności obejmuje: 1) rozłożenia i złożenia lodowiska; 2) zapewnienia na administrowanym obiekcie całodobowej ochrony mienia Zamawiającego, przez co najmniej jednego pracownika; 3) przeciwdziałania wszelkim próbom kradzieży, napadom rabunkowym, oraz dewastacji mienia; 4) informowania Zamawiającego o stanie technicznym poszczególnych elementów wyposażenia obiektu (ogrodzenie, oświetlenie, bandy lodowiska, kontenerów wewnątrz obiektu itd.); 5) podejmowania akcji ratowniczych w przypadku wystąpienia awarii technicznych lub innych zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym oraz informowanie o tych wydarzeniach Zamawiającego i odpowiednich służb; 6) wyposażenia pracowników realizujących zamówienie w identyfikatory umożliwiające ich identyfikację; 7) zapewnienia i umieszczenia wewnątrz obiektu zaplecza administracyjno-magazynowego (kasa, wypożyczalnia łyżew, ostrzalnia łyżew, pomieszczenie ochrony) – elementy tzw. małej architektury winny być estetyczne, jednolite stylowo (preferowane drewniane), 8) zapewnienia i umieszczenia w pobliżu wypożyczalni łyżew ławek dla osób przebierających się; 9) zapewnienia i umieszczenia wewnątrz obiektu co najmniej dwóch przenośnych toalet oraz ustalenie i realizowanie odpowiedniego harmonogramu opróżniania ich, dostosowanego do ilości osób korzystających z obiektu oraz utrzymanie właściwego stanu sanitarno- higienicznego toalet; 10) ułożenia w ciągach komunikacyjnych wykładziny gumowej do chodzenia na łyżwach o szerokości co najmniej 1 m i łącznej powierzchni minimum 200 m2; 11) uzgodnienia z Zamawiającym wyznaczonych dróg dojazdu rolby oraz sprzętu do transportu śniegu; 12) uzgodnienia z Zamawiającym oraz zgłoszenia do Wojewódzkiego konserwatora zabytków zmiany położenia budynków; 13) uruchomienia w odpowiednim pomieszczeniu wypożyczalni łyżew, wraz z dostawą 150 par łyżew w pełnej rozmiarówce; 14) świadczenia usług ostrzenia łyżew; 15) suszenia łyżew przy pomocy odpowiedniej liczby suszarek zapewniającej skuteczne suszenie i dezynfekcję butów łyżwiarskich; 16) udostępnienia na zasadzie wypożyczenia co najmniej dwóch urządzeń do nauki jazdy na łyżwach np. tzw. pingwinów, bądź innych o tożsamym przeznaczeniu; 17) zapewnienia i montażu nagłośnienia lodowiska składającego się ze wzmacniacza min. 400W, min. 4 głośników o odpowiedniej mocy oraz jednego mikrofonu bezprzewodowego, nagłośnienie musi zapewniać komfort odbioru w każdej części lodowiska; 18) wniesienia odpowiednich opłat z tytułu publicznego odtwarzania utworów słownych, muzycznych czy słowno-muzycznych; 19) obsługi kas w zakresie przedmiotu zamówienia; 20) przechowywanie, transport oraz zabezpieczenie środków pieniężnych pochodzących ze sprzedaży biletów: • transport gotówki do siedziby Zamawiającego, codziennie do godz. 12.00 za dzień poprzedni. Za soboty i niedziele transport i wpłata gotówki w siedzibie Zamawiającego do poniedziałku, do godz. 12.00. 21) wywozu śniegu; 22) zapewnienie ROLBY do pielęgnacji lodu i utrzymanie tafli lodu za jej pomocą (wraz z obsługą rolby); 23) zapewnienie frezarki do lodu i utrzymanie tafli lodu za jej pomocą (tzw. edger – do skrawania lodu w miejscach trudnodostępnych); 24) montażu garażu dla ROLBY; 25) ustawienie odpowiedniego ogrodzenia (ogrodzenie przenośne, modułowe) uniemożliwiającego niebiletowane korzystanie z obiektu lodowiska oraz dostęp do urządzeń technicznych obiektu. 3. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 4. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 5. Na wniosek Wykonawców, Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji. W przypadku wpłynięcia wniosku termin zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. Udział w wizji lokalnej ma charakter fakultatywny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Zobowiązanie na poleganiu na zasobach innego podmiotu (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 5 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, poz. 730). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 8. W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 9. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: • oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach