Przetargi.pl
Usługa pielęgnacji i konserwacji zieleni niskiej i wysokiej w niektórych obiektach administrowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226946704
  • Data zamieszczenia: 2023-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226946704
    REGON: 142746130
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pielęgnacji i konserwacji zieleni niskiej i wysokiej w niektórych obiektach administrowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Pielęgnacja i konserwacja zieleni niskiej i wysokiej w obiektach administrowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej”.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących lokalizacjach:1) Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, Warszawa. Teren ogrodu objęty jest ochroną konserwatorską wpisem do rejestru pod nr 1597 za decyzją z dnia 15.09.1996 r. wydaną przez Mazowieckiego WojewódzkiegoKonserwatora Zabytków.2) ul. Belwederska 46/50, Warszawa.3) ul. Powsińska 69/71, Warszawa.4) ul. Grzesiuka 6,8,9, Warszawa.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1 do SWZ (Formularz cenowy).4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania w 30% przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 1 do SWZ. Niezrealizowanie całego przedmiotu zamówienia nie będzie powodowało po stronie Wykonawcy powstania roszczeń odszkodowawczych.6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia w zakresie pielęgnacji terenów zielonych oraz pielęgnacji drzew, krzewów i rabat kwiatowych lub bylin były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy COAR w: Banku Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, o nr rachunku: 51 1130 1017 0020 1466 4390 0001.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku COAR.5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie w zakładce „Załączniki” oryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. przez Gwaranta - wystawcę tego dokumentu. Beneficjentem wadium jest COAR.6. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - zamówienie nr 2023/65 lub inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy.7. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie COAR. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy COAR a wystawcą gwarancji/ poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby COAR.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4, ustawy Pzp oraz art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r., art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129),2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) posiadania uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pielęgnacji zieleni przez okres minimum 6 miesięcy (w tym 1 usługa na terenie ogrodu objętego ochroną konserwatorską) o wartości minimum 50 000 PLN brutto każda usługa,b) skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:• co najmniej 1 osobę pełniącą funkcje kierownika prac, posiadającą wykształcenie min. średnie ogrodnicze (np. technik ogrodnik lub technik terenów zieleni) oraz min. 2-letnie doświadczenie w pracy przy pielęgnacji i utrzymaniu terenów zieleni,• co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach pilarz drzew uprawniających do pielęgnacji zieleni wysokiej - posiadającą zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarza drzew ozdobnych, w tym metodą alpinistyczną oraz min. 2-letnie doświadczenie,• co najmniej 2 ogrodników posiadających wykształcenie zasadnicze lub średnie oraz min. 2-letnie doświadczenie w pracy przy pielęgnacji i utrzymaniu zieleni niskiej,• co najmniej 1 ogrodnika posiadającego kwalifikacje projektowania zieleni z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji i utrzymaniu zieleni niskiej,• co najmniej 1 osobą z ukończonym szkoleniem (ważnym przez 5 lat od daty wydania) w zakresie stosowania środków ochrony roślin przy użyciu sprzętu naziemnego do stosowania tych środków.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.6. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.9. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach