Przetargi.pl
Usługa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. ROZWÓJ ŚWIEBODZICKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWEGO POPRZEZ JEGO ROZBUDOWĘ - ETAP I w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38, Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego DI/01/NI/SBPP-etapII/2013

INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 646 25 70 , fax. 74 646 25 74
  • Data zamieszczenia: 2013-05-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o.
    ul. Uczniowska 21 21
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 646 25 70, fax. 74 646 25 74
    REGON: 02068663100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipdevelopment.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: żaden z podmiotów wskazanych w art. 3 Ustawy P.z.p. Zobowiązanie ze względu na dofinan

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. ROZWÓJ ŚWIEBODZICKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWEGO POPRZEZ JEGO ROZBUDOWĘ - ETAP I w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38, Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego DI/01/NI/SBPP-etapII/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Rozwój Świebodzickiego Parku Przemysłowego poprzez jego rozbudowę - Etap I zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm) oraz poniżej wymienione działania: a) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót oraz sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i zgodności prowadzonych robót z zawartą umową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym będącym załącznikiem do umowy z wykonawcą robót budowlanych, b) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, c) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektów, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, d) kontrola i weryfikacja przekładanych przedmiarów robót, kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, e) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, oraz potwierdzenie, że dany wyrób budowlany, wyposażenie, urządzenia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych oraz są zgodne z przedstawionymi przez wykonawcę robót budowlanych dokumentami oraz z Projektem, oraz dokonywać kontroli dokumentacji materiałów budowlanych wykorzystywanych przez wykonawcę robót budowlanych pod kątem zgodności z projektem oraz posiadania stosownych certyfikatów, atestów, dopuszczeń do używania w budownictwie, f) potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, ponadto potwierdzać wykonanie zaplanowanych robót oraz usunięcie wad wskazanych np. podczas poszczególnych odbiorów, g) składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, w terminie do 7-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, h) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, i) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, oraz udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, j) dokonywanie bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia każdorazowego pobytu na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego stosownym wpisem w dzienniku budowy, k) uczestnictwo w odbiorach robót zanikających (w terminie 6 dni od wpisu do dziennika budowy), częściowych, uczestnictwo w planowanych przez wykonawcę robót budowlanych sprawdzeniach, rozruchach technologicznych urządzeń, odbiorze końcowym i ostatecznym, swoją obecność należy potwierdzać stosownym wpisem do dziennika budowy lub/i podpisem na stosownym protokole. l) w razie stwierdzenia niezgodności wykonania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty - inspektor nadzoru inwestorskiego zwraca na to uwagę Kierownikowi budowy jednocześnie informując o tym na piśmie Zamawiającego, z którym w porozumieniu podejmuje odpowiednie decyzje, wyznaczając termin ich wykonania, m) przeprowadzanie po akceptacji Zamawiającego badań sprawdzających jakość robót budowlanych - o ile taka potrzeba wystąpi, n) dokonywanie kontroli i analizy wyników badań przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych zadania inwestycyjnego, o) wydawanie Kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotów i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych, p) żądanie od Kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem, q) udzielanie na żądanie Zamawiającego wszelkich wyjaśnień w sprawach budowy oraz informacji o stanie realizacji robót, r) potwierdzanie gotowości wykonawcy robót budowlanych do odbiorów w szczególności do odbioru końcowego, poprzez sprawdzenie m.in. kompletności dokumentacji wymaganej przy złożeniu wniosku o pozwolenie na użytkowanie, oraz kompletności innej dokumentacji wymienionej w umowie z wykonawcą robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ, s) wykonywanie czynności związanych z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, t) egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych obowiązków wynikających ze Specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz postanowień umownych, u) udzielanie w ciągu 24 godzin wyjaśnień i wskazówek dotyczących technologii robót, w przypadku zgłoszenia ich pisemnie i/lub telefonicznie przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego, v) w okresie obowiązującej gwarancji, którą udziela wykonawca robót budowlanych, zobowiązuje się inspektora nadzoru inwestorskiego do uczestniczenia, co najmniej raz w roku, w przeglądzie gwarancyjnym organizowanym przez wykonawcę robót budowlanych; w) udzielenie wszelkiej pomocy Zamawiającemu w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji, 2) inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do wszystkich innych, nie wymienionych powyższej, obowiązków, które wynikają dla niego z umowy z wykonawcą robót budowlanych, stanowiącą Załącznik nr 11 do SIWZ wraz z nadzorem przy przygotowaniu przez wykonawcę robót budowlanych kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3) inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do obecności na budowie nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, oraz na każde uzasadnione wezwanie Kierownika budowy lub/i Zamawiającego, 4) inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym, Kierownikiem budowy, uczestniczenia w cotygodniowych spotkaniach podsumowujących postęp prac na budowie, 5) inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego oraz powiadomienia Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów, niejasności, sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej, 6) inspektor nadzoru inwestorskiego nie ma prawa do podejmowania następujących działań bez pisemnej zgody Zamawiającego: a) Podejmowania w imieniu Zamawiającego jakichkolwiek zobowiązań finansowych i prawnych. b) Podejmowania jakichkolwiek decyzji odnośnie tzw. robót dodatkowych. 7) inspektor nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany wykonać swą funkcję z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót oraz terminowość zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania, 8) inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wchodził w skład Zespołu osób pełniących nadzór nad inwestycją - pod przewodnictwem Zamawiającego; 9) zakres robót budowlanych będzie zgodny z treścią wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 11, pozwoleniem na budowę (załącznik nr 8), Dokumentacją projektową (załącznik nr 8 oraz załącznik nr 8a), Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9), Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowania DI/01/SBPP-etapII/2013 (załącznik nr 12). Roboty budowlane obejmują: a) Budowę OBIEKTU A tj. - budowę hali produkcyjno-magazynowej z częścią administracyjno-socjalną (o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 948,30 m2), budowę infrastruktury technicznej w zakresie dróg wewnętrznych, placów manewrowych, parkingu, chodników (o powierzchni nie mniejszej niż 2104 m2), sieci zewnętrznych wod.-kan., elektrycznej, deszczowej, wraz z rozbiórką istniejących obiektów tj. m.in. starych magazynów i podziemnych zbiorników, na nieruchomości położonej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38, nr działki 747/31, 747/19, 747/28, 747/30. b) Przebudowę i modernizację dwóch OBIEKTÓW B i C tj. - prace polegające na przebudowie i modernizacji dwóch istniejących obiektów (B i C) (o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 992,56 m2), budowę dodatkowej powierzchni komunikacji drogowej wraz z naprawą istniejącej, budowę sieci infrastruktury technicznej tj.m.in. kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, zdemontowanie istniejącego ogrodzenia, wykonanie miejsca składowania odpadów, na nieruchomości położonej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38, nr działki 747/14. c) Przebudowę OBIEKTU D tj. - przebudowa istniejącego obiektu (o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400,87 m2) prace budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń wraz z demontażem ogrodzenia i wiaty, na nieruchomości położonej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 nr działki 747/15, 750/4, 747/31. d) Przebudowę OBIEKTU E tj. - prace polegające na przebudowie istniejącego obiektu (o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 414,40 m2), budowę dodatkowej powierzchni komunikacji drogowej, budowę infrastruktury technicznej tj. m.in. kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego, oraz rozbiórkę budynku nieczynnej rozdzielni elektrycznej (o łącznej powierzchni zabudowy 105,00 m2), na nieruchomości położonej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 nr działki 747/9, 747/10, 747/12, 747/31. W celu porządkowym przyjmuje się podział wykonania Robót na zakresy (kategorie) określone w Załączniku nr 10 Wzór harmonogramu rzeczowo - finansowy - część finansowa. W Części III SIWZ przypisano Dokumentację projektową do poszczególnych zakresów (kategorii).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 46 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). 2 Wadium może być wniesione w : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach udzielanych przez SKOK z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity, Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.). 3 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. w Wałbrzych, nr rachunku 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840 oraz dołączy do oferty potwierdzenie polecenia przelewu. 4 Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 5 Wadium w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wałbrzychu, ul. Uczniowskiej 21, 58-306 Wałbrzych, w pok. 130, lub załączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty 7 W przypadku konsorcjów, wnoszone wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów. 8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a P.z.p., za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12 Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (w szczególności Wykonawca nie dostarczył przed podpisaniem umowy wskazanych w pkt. 7.1. ppkt 8) lit. b) uprawnień, zaświadczeń, itd.), - nie wniesiono zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14 Poręczenie lub gwarancja bankowa/ ubezpieczeniowa powinny w swojej treści zawierać w szczególności: 1) pełną nazwę i siedzibę poręczyciela lub banku/ubezpieczyciela udzielającego odpowiednio poręczenia lub gwarancji, 2) pełną nazwę i siedzibę firmy, dla której udziela się poręczenia/gwarancji, 3) pełną nazwę i siedzibę Zamawiającego, 4) cel wystawienia poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej, 5) pełną nazwę przedmiotu zamówienia, 6) kwotę, którą obejmuje poręczenie lub gwarancja bankowa/ubezpieczeniowa, 7) termin ważności poręczenia lub gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej, 8) stwierdzenie, że zobowiązanie poręczyciela lub banku/ubezpieczyciela jest nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego 9) datę wystawienia poręczenia lub gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej. 10) podpisy osób upoważnionych do wystawienia poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej. 15 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z pkt. 10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipdevelopment.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach