Przetargi.pl
Usługa pełnienia ochrony osób i mienia Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie;, znak sprawy: WBP-ZP/4/09.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Narutowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5287430, 5287400 , fax. 081 5287406
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    ul. Narutowicza 4 4
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5287430, 5287400, fax. 081 5287406
    REGON: 00027635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://hieronim.wbp.lublin.pl/wbp/obibliotece.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia ochrony osób i mienia Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie;, znak sprawy: WBP-ZP/4/09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony osób i mienia należącego do Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ. Obiekty Biblioteki na mocy decyzji Wojewody Lubelskiego są wpisane na listę obiektów podlegających obowiązkowej ochronie przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne (SUFO).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawcy przystępującego do postępowania wpłaty wadium. Wadium wynosi: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w niniejszej SIWZ, którzy: - Złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ. - Wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i potwierdzą, że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy starający się o udzielenie zamówienia publicznego powinni ponadto spełniać następujące wymogi szczegółowe: a). wymagane jest aby Wykonawca posiadał uprawnienie do wykonywania działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia określonym przez Zamawiającego oraz aby posiadał wymaganą przepisami prawa koncesję na wykonywanie usługi ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia; b). wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej: stałej lub doraźnej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; Wykonawca powinien udokumentować, że: - wykonał usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem (usługi świadczone na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego - w obiektach użyteczności publicznej: tj. urzędy, budynki biurowe, biblioteki, szkoły, szpitale, muzea, sklepy, z wyłączeniem hal, wiat, parkingów itp.) i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej 3 usługi ochrony świadczone stale przez okres minimum 1 roku, o wartości za cały rok nie mniejszej niż: 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda. - posiada niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia którymi dysponuje: paralizator elektryczny wymagający pozwolenia na broń (2 sztuki), kajdanki (2 pary), pałka obronna wielofunkcyjna typu Tonfa (1 sztuka), radiotelefon (2 sztuki), telefon komórkowy (1 sztuka), latarka (1 sztuka); - posiada osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: minimum 8 pracowników oddelegowanych do wykonania zamówienia z licencjami pracownika ochrony fizycznej, w tym minimum jednego pracownika z licencją II stopnia. c). wymagane jest aby Wykonawca, znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien posiadać polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość sumy ubezpieczenia nie niższa niż 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.. 22 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załączonego druku - Załącznik nr 2 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien do oferty załączyć następujące dokumenty: - Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (usługi świadczone na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego - w obiektach użyteczności publicznej: tj. urzędy, budynki biurowe, biblioteki, szkoły, szpitale, muzea, sklepy, z wyłączeniem hal, wiat, parkingów itp.) i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - co najmniej 3 usługi ochrony świadczone stale przez okres minimum 1 roku, o wartości za cały rok nie mniejszej niż: 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykaz powinien zawierać co najmniej następujące wyposażenie: paralizator elektryczny wymagający pozwolenia na broń (2 sztuki), kajdanki (2 pary), pałka obronna wielofunkcyjna typu Tonfa (1 sztuka), radiotelefon (2 sztuki), telefon komórkowy (1 sztuka), latarka (1 sztuka); - w przypadku gdy Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował przedstawi ponadto pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; - wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - minimum 8 pracowników oddelegowanych do wykonania zamówienia z licencjami pracownika ochrony fizycznej, w tym minimum jednego pracownika z licencją II stopnia. - w przypadku gdy Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, przedstawi ponadto pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - licencje dla minimum 8 pracowników oddelegowanych do wykonania zamówienia z licencjami pracownika ochrony fizycznej, w tym minimum jednego pracownika z licencją II stopnia. W celu potwierdzenia opisanego powyżej warunku, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamawiającego do oferty należy załączyć następujący dokument: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość sumy ubezpieczenia nie niższa niż 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych). Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hieronim.wbp.lublin.pl/wbp/obibliotece.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach