Przetargi.pl
Usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie część I.

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6582011 , fax. 012 6581081
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
    ul. Wielicka 265 265
    30-663 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6582011, fax. 012 6581081
    REGON: 35137588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie część I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM Zakres inwestycji wynika z Programu wieloletniego na lata 2011-2016 Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie Usługa obejmuje zadania : Zadanie I - Przebudowa wewnętrzna poziomów P01, P0, P1, P2 oraz zabudowa tarasów na poziomie P3 segmentu B Zadanie II- Przebudowa wewnętrzna, rozbudowa i nadbudowa segmentu C+F Zadanie III- Przebudowa wewnętrzna izby przyjęć segment CALD Zadanie IV- Przebudowa wewnętrzna - budowa dodatkowego szybu windowego dla dźwigu łóżkowego poziom P01, P0, P1 część C segment CALD. Zadanie V- Remont stacji trafo nr.3546 z wymianą urządzeń energetycznych - segment R Zadanie VI- Przebudowa wewnętrzna, rozbudowa i nadbudowa segmentu J + J1 3.2 Istotne informacje dla sporządzenia oferty: 3.3 Planowana wartość inwestycji ok. 80 000 tys. zł. brutto 3.4 .Powierzchnia przebudowywanych budynków (łącznie z dobudowywanymi częściami budynków) 20 170 m.kw. 3.5.Okres wykonania nadzoru 18 m-cy. W przypadku zwłoki w wykonaniu robót do 3 m-cy powyżej planowanego okresu cena wykonywania nadzoru nie ulegnie zmianie. 4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego, w zakresie wynikającym z Prawa Budowlanego, w szczególności w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazów medycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji niskoprądowych teletechnicznych w tym szczególnie okablowania i wyposażenia sieci strukturalnych. 5.Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV 71631300-3 Usługi nadzoru budowlanego 6.Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy : 6.1 Sprawdzenie prawidłowości, wniesienie ewentualnych uwag i odbiór dokumentacji projektowej wykonywanej w ramach programu 6.2.Sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedkładanej przez Wykonawcę robót powykonawczej dokumentacji projektowej. 6.3 Wyznaczenie na swój koszt inspektorów nadzoru we wszystkich branżach w związku z realizacją Inwestycji, ze wskazaniem inspektora-koordynatora (koordynator musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), zgodnie z umową na wykonanie inwestycji z przepisami prawa budowlanego. Wykonawca winien zapewnić stały pobyt inspektorów nadzoru dla aktualnie realizowanych robót, na placu budowy w godzinach pracy wykonawcy robót. 6.4.Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne. 6.5.Kontrola zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową na wykonanie inwestycji. 6.6.Dopuszczanie i zatwierdzanie materiałów budowlanych do stosowania w ramach inwestycji pod względem ich jakości, jak również technologii ich zabudowy i sposobu przechowywania na budowie oraz prowadzanie bieżącej kontroli materiałów dostarczanych na teren budowy (prowadzenie inspekcji materiałowych i zatwierdzanie materiałów). 6.7.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów i urządzeń, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów i urządzeń do obrotu i stosowania w budownictwie. 6.8.Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów faktycznie wykonanych robót oraz prowadzenie dokumentacji robót zanikających. 6.9.Dokonywanie odbiorów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym zgodnie z dokumentacją projektową i ustaleniami wynikającymi z SIWZ, jak również kontrolowanie postępu robót względem obowiązującego harmonogramu rzeczowo - finansowego. 6.10.Współpraca z projektantem w ramach nadzorów autorskich. 6.11.Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji technicznej i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek. 6.12.Opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo-finansowego dla poszczególnych zakresów robót, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy oraz przejęcia obowiązków na terenie budowy, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz wątpliwości w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych i umożliwiających podejmowanie stosownych działań zaradczych. 6.13.Weryfikacja sprawozdań składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w oparciu o zapisy umowy na wykonanie inwestycji. 6.14.Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy na wykonanie inwestycji, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 6.15.Odebranie dokumentacji powykonawczej od wykonawcy robót budowlanych. 6.16.Udział w naradach koordynacyjnych na budowie (rady budowy) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcą robót, co najmniej raz w miesiącu oraz narad roboczych. 6.17. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości w wykonaniu prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów. 6.18. Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, zgodnie z wpisem do dziennika budowy. 6.19. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła by wywołać zagrożenie, bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6.20. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy. 6.21. Pisemne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i rozruchu. 6.22. Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji (każdej części z osobna oraz odbioru końcowego dla całości realizacji - potwierdzenie właściwego wykonania obu zakresów robót budowlanych pozwalające w przyszłości na właściwy montaż instalacji), udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy obecności Zamawiającego. 6.23. Przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz kompletnej dokumentacji powykonawczej (zawierającej m.in.: dziennik budowy, książki użytkowania obiektów, protokoły ze spotkań miedzy Stronami, protokoły z kontroli realizacji inwestycji z dołączeniem szczegółowego wykazu przekazywanych materiałów i wskazaniem różnic między rozwiązaniami przyjętymi w projekcie budowlanym a faktycznie wykonanymi robotami) oraz pisemnego oświadczenia, że wszystkie świadczenia wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania spełnione zostały z należytą starannością, w szczególności oświadczenia, że zrealizowana inwestycja jest wolna od wad, a ewentualne ujawnione przy jej odbiorze wady zostały usunięte. 6.24. Egzekwowanie usunięcia przez projektanta oraz wykonawcę robót usterek i wad stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego. 6.25. Udział w rozruchu wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń. 6.26. Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań od wykonawcy realizującego Inwestycję za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umowy, których obowiązek zapłaty jest zastrzeżony w umowie na wykonanie inwestycji. 6.27. Dopilnowanie by koszty inwestycji nie zostały przekroczone - wszelkie decyzje mogące spowodować wzrost kosztów inwestycji może podejmować tylko Zamawiający. 6.28. Przygotowanie dokumentów do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie. 6.29 Przygotowanie dokumentów związanych z realizacją Inwestycji do końcowego rozliczenia finansowego realizowanej Inwestycji (włącznie z rozliczeniem zakresu robót zgodnie z wymaganiami instytucji finansującej). 6.30. Inne prace niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach