Przetargi.pl
Usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Oddziału Chirurgicznego w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6582011 , fax. 012 6581081
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
    ul. Wielicka 265 265
    30-663 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6582011, fax. 012 6581081
    REGON: 35137588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Oddziału Chirurgicznego w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn.:Modernizacja Oddziału Chirurgicznego w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM Szczegółowy zakres inwestycji został opisany: za pomocą dokumentacji technicznej (załącznik numer 1 do niniejszego postępowania). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego, w zakresie wynikającym z Prawa Budowlanego, w szczególności w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71631300-Usługi nadzoru budowlanego Inwestycja objęta niniejszym postępowaniem finansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Działanie 12.2. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym ; Priorytet XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia ) Projekt Modernizacja Oddziału Chirurgicznego w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie oraz środków Ministerstwa Zdrowia i Gminy Miejskiej Kraków Zgodnie z zapisami art. 93 ust. 1 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy : 1.Sprawdzenie prawidłowości, wniesienie ewentualnych uwag i odbiór dokumentacji projektowej wykonawczej wykonawcy inwestycji przy udziale Zamawiającego. 2.Sprawdzenie kompletności przedkładanej przez Wykonawcę robót dokumentacji projektowej. 3.Wyznaczenie na swój koszt inspektorów nadzoru we wszystkich branżach w związku z realizacją Inwestycji, ze wskazaniem inspektora-koordynatora (koordynator musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), zgodnie z umową na wykonanie inwestycji z przepisami prawa budowlanego. Wykonawca winien zapewnić codzienną dyspozycyjność branżowych inspektorów nadzoru dla aktualnie realizowanych robót, na placu budowy w godzinach pracy wykonawcy robót. 4.Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne. 5.Kontrola zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową na wykonanie inwestycji. 6.Dopuszczanie i zatwierdzanie materiałów budowlanych do stosowania w ramach inwestycji pod względem ich jakości, jak również technologii ich zabudowy i sposobu przechowywania na budowie oraz prowadzanie bieżącej kontroli materiałów dostarczanych na teren budowy (prowadzenie inspekcji materiałowych i zatwierdzanie materiałów). 7.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów i urządzeń, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów i urządzeń do obrotu i stosowania w budownictwie. 8.Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów faktycznie wykonanych robót oraz prowadzenie dokumentacji (w tym zdjęciowej) robót zanikających. 9.Dokonywanie odbiorów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym zgodnie z dokumentacją projektową i ustaleniami wynikającymi z SIWZ, jak również kontrolowanie postępu robót względem obowiązującego harmonogramu rzeczowo - finansowego. 10.Współpraca z projektantem w ramach nadzorów autorskich. 11.Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji technicznej i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek. 12.Opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo-finansowego dla poszczególnych zakresów robót, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy oraz przejęcia obowiązków na terenie budowy, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz wątpliwości w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych i umożliwiających podejmowanie stosownych działań zaradczych. 13.Weryfikacja sprawozdań składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w oparciu o zapisy umowy na wykonanie inwestycji. 14.Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy na wykonanie inwestycji, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 15.Odebranie dokumentacji powykonawczej od wykonawcy robót budowlanych. 16.Udział w naradach koordynacyjnych na budowie (rady budowy) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcą robót, co najmniej raz w miesiącu oraz narad roboczych nie rzadziej niż raz na tydzień. 17. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości w wykonaniu prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów. 18. Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, zgodnie z wpisem do dziennika budowy. 19. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła by wywołać zagrożenie, bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 20. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy. 21. Pisemne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu. 22. Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji (każdej z osobna oraz odbioru końcowego dla całości realizacji - potwierdzenie właściwego wykonania obu zakresów robót budowlanych pozwalające w przyszłości na właściwy montaż instalacji), udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy obecności Zamawiającego. 23. Przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz kompletnej dokumentacji powykonawczej (zawierającej m.in.: dziennik budowy, książki użytkowania obiektów, protokoły ze spotkań miedzy Stronami, protokoły z kontroli realizacji inwestycji z dołączeniem szczegółowego wykazu przekazywanych materiałów i wskazaniem różnic między rozwiązaniami przyjętymi w projekcie budowlanym a faktycznie wykonanymi robotami) oraz pisemnego oświadczenia, że wszystkie świadczenia wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania spełnione zostały z należytą starannością, w szczególności oświadczenia, że zrealizowana inwestycja jest wolna od wad, a ewentualne ujawnione przy jej odbiorze wady zostały usunięte. 24. Egzekwowanie usunięcia przez projektanta oraz wykonawcę robót usterek i wad stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego. 25. Udział w rozruchu wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń. 26. Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań od wykonawcy realizującego Inwestycję za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umowy, których obowiązek zapłaty jest zastrzeżony w umowie na wykonanie inwestycji. 27. Dopilnowanie by koszty inwestycji nie zostały przekroczone - wszelkie decyzje mogące spowodować wzrost kosztów inwestycji może podejmować tylko Zamawiający. 28. Przygotowanie dokumentów do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie. 29 Przygotowanie dokumentów związanych z realizacją Inwestycji do końcowego rozliczenia finansowego realizowanej Inwestycji (włącznie z rozliczeniem zakresu robót zgodnie z wymaganiami instytucji finansującej). 30. Po zakończeniu robót budowlanych, podczas okresu gwarancyjnego oraz okresu trwania rękojmi, Wykonawca będzie pełnił nadzór, uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i zgłaszał wady (usterki) oraz kontrolował ich usuwanie. 31. Inne prace niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 27 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach