Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586682300
- Data zamieszczenia: 2023-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 586682300
REGON: 191675557 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi wykonania robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”.2. Usłudze nadzoru inwestorskiego podlegać będzie zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowanego przez wybranego WYKONAWCĘ dla danego zadania inwestycyjnego, wyłonionego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż progi unijne, o których mowa w art. 3 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Pzp, obejmujących zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn: „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”.2.1. Realizacja robót budowlanych odbywać się będzie na podstawie umowy którą Zamawiający zawarł z WYKONAWCĄ w wyniku ww. postępowania.2.2. Umowa z WYKONAWCĄ na realizację robót budowlanych jest współfinansowana ze środków programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2.3. WYKONAWCA udzielił na wykonaną robotę budowlaną 60 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.2.4. Głównym celem realizacji umowy z WYKONAWCĄ robót budowlanych jest kompleksowe wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, obejmujących budowę budynku sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami zaplecza oraz łącznika z istniejącym budynkiem szkoły. W budynku poza salą sportową, salą fitness oraz pomieszczeniami zaplecza znajdą się również dodatkowe sale dydaktyczne oraz sala rady dzielnicy. Istniejąca infrastruktura techniczna zostanie dostosowana w zakresie występujących kolizji. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu zostaną ograniczone do minimum i obejmą takie elementy jak: wykonanie nawierzchni utwardzonych na dojściach do projektowanego budynku, wykonanie nawierzchni placu z podbudową spełniającą wymagania drogi przeciwpożarowej, odtworzenie nawierzchni uszkodzonych podczas realizacji prac, rekultywację terenów zielonych wokół projektowanego budynku.2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy dla inwestycji pn. Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni - Gdańsk, Listopad 2022 r. wraz z koncepcją architektoniczną, stanowiący Załącznik nr 1.1 do OPZ z uwzględnieniem Opisu przedmiotu zamówienia „OPZ” stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz zapisów niniejszego rozdziału SWZ.2.6. Realizacja przedmiotu umowy z WYKONAWCĄ jest podzielona na 2 etapy opisane jako Etap I oraz Etap II w załączniku nr 1 do SWZ:2.6.1. ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z koncepcją architektoniczną i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę/zaświadczenia/ń o przyjęciu zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.2.6.2. ETAP II – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.2.7. WYKONAWCA zobowiązał się wykonać przedmiot umowy w terminie: zakończenie robót budowlanych łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia, w terminie 500 dni od dnia podpisania Umowy, tj. do dnia 08.07.2024 r., przy zachowaniu terminu pośredniego przypisanego do zamówienia dla ETAPU I zadania: ETAP I w ciągu 150 dni od daty podpisania Umowy, tj. do dnia 24.07.2023 r.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi stanowi:3.1. Opis przedmiotu zamówienia Nadzoru (OPZ NADZORU) stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, w tym m.in.:3.1.1. Opis przedmiotu zamówienia budowlany (OPZ BUDOWLANY) wraz z załącznikami, w tym: Program Funkcjonalno-Użytkowy dla inwestycji pn. Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni - Gdańsk, Listopad 2022 r. wraz z koncepcją architektoniczną (PFU), stanowiący Załącznik nr 1.1 do OPZ NADZORU,3.1.2. projekt umowy z WYKONAWCĄ, stanowiący Załącznik nr 1.2 do OPZ NADZORU,3.2. projektowane postanowienia umowy NADZORU stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 22.08.2029r. z uwzględnianiem następujących etapów: 4.1. Etap I – nadzór nad realizacją robót budowlanych w okresie od dnia zawarcia umowy do odbioru końcowego robót budowlanych przez NADZÓR wraz z ZAMAWIAJĄCYM, ale nie dłużej niż do dnia 08.07.2024r. 4.2. Etap II – nadzór w okresie gwarancji i rękojmi, tzn. w okresie od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych od WYKONAWCY przez ZAMAWIAJĄCEGO wraz z NADZOREM do dnia, w którym upłynie okres gwarancji lub rękojmi udzielonej przez WYKONAWCĘ lub do dnia odbioru usunięcia wad przez WYKONAWCĘ lub wykonawcę zastępczego, ale nie dłużej niż do dnia 22.08.2029. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy NADZORU, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:A. doświadczenia Wykonawcy NADZORU: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca NADZORU wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:a) co najmniej jedną usługę pełnienia nadzoru nad realizacją roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 7 000 m3 zaliczonego do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;b) co najmniej dwie usługi pełnienia nadzoru nad realizacją roboty budowlanej polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonego do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,przy czym warunku 8.1.2.1.A lit. a) i 8.1.2.1.A lit. b) nie może spełniać ta sama usługa nadzoru.UWAGA!W przypadku Wykonawców NADZORU wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców NADZORU.W przypadku polegania przez Wykonawcę NADZORU na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.B. osób skierowanych przez Wykonawcę NADZORU do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca NADZORU skieruje do realizacji zamówienia:a) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży budowlanej dla:i) przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 7 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,ii) przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,b) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej dla przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej wykonaniu instalacji na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,c) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej dla przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,d) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej dla przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej wykonaniu instalacji na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.UWAGA!Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831). Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334).2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca NADZORU wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł brutto,2.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.Szczegółowe informacje Rozdział VIII i IX SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: „Zaprojektuj i wybuduj - Przebudowa drogi gminnej nr 218525G ul. Donimirskich w Czerninie wraz z infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2024-04-04 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa szkoły podstawowej w Różynach wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świerznica, gmina Stegna"
Dodano: 2024-03-21 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.
Dodano: 2024-03-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .
Dodano: 2024-02-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud w ramach zad. pn.: Rozbudowa drogi gminnej - ul. Długiej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego w m. Czersk
Dodano: 2023-12-11 - Nadzór inwestorski nad realizacją robót pn; „Budowa zespołu czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną wraz z przyłączami w Nowym Stawie"
Dodano: 2023-11-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa ścieżki rowerowej z miejscowości Mokre do granicy gminy Czersk (trasa Czersk - Karsin).
Dodano: 2023-11-24 - Nadzór inwestorski nad realizacją robót pn; „Budowa zespołu czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną wraz z przyłączami w Nowym Stawie"
Dodano: 2023-10-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
Dodano: 2023-10-05