Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81364 Gdynia, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
ul. 10 Lutego 24
81364 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
REGON: 22035628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania pn.: „Rewitalizacja Kamiennej Góry w Gdyni ” – I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania p.n.: „Rewitalizacja Kamiennej Góry w Gdyni” – I etap. 2. Ogłoszenie o zamówieniu na „Rewitalizację Kamiennej Góry w Gdyni – I etap” zostało zamieszczone w BZP w dniu 11.04.2018r. pod numerem 543054-N-2018. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy – Załącznik nr 10 do siwz. Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych stanowią: a) dokumentacja projektowa – załącznik nr A do siwz, w tym: PB – Projekt budowlany PW 1 – Projekt zagospodarowania terenu i architektura krajobrazu, PW 2 – Projekt zagospodarowania terenu – projekt nasadzeń roślinnych, PW 3 – Mur oporowy - konstrukcja, PW 4 – Winda zewnętrzna z pomieszczeniem technicznym i toaletami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych – architektura, PW 5 – Konstrukcja – winda zewnętrzna wraz z pomieszczeniem technicznym i zapleczem socjalnym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, PW 6 – Zadaszenie sceny letniej – architektura, PW 7 – Zadaszenie sceny letniej – konstrukcja, PW 8 – Projekt wykonawczy dróg, PW 9 – Instalacje elektryczne, PW 10 – Projekt instalacji elektrycznej dla windy zewnętrznej z pomieszczeniami technicznymi i toaletami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, PW 11 – Kanalizacja deszczowa, PW 12 – Wodociąg, kanalizacja sanitarna, PW 13 – Winda zewnętrzna z pomieszczeniem technicznym i toaletami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr B do siwz, w tym: ST 1 – Architektura i konstrukcja, ST 2 – Instalacje elektryczne i teletechniczne, ST 3 – Roboty drogowe, ST 4 – Kanalizacja deszczowa, ST 5 – Wodociąg, kanalizacja sanitarna, c) przedmiary robót – załącznik nr C do siwz, w tym: P 1 – Architektura i konstrukcja – etap 1, P 2 – Instalacje elektryczne i teletechniczne, P 3 – Kanalizacja deszczowa, P 4 – Wodociągi, P 5 – Kanalizacja sanitarna, P 6 – Toaleta publiczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Wykaz kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czatkowy’’
Dodano: 2024-06-27 - Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych pn. „Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie”
Dodano: 2024-06-13 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2024 - 2025 na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej
Dodano: 2024-06-12 - pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Skórowie
Dodano: 2024-05-23 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: „Zaprojektuj i wybuduj - Przebudowa drogi gminnej nr 218525G ul. Donimirskich w Czerninie wraz z infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2024-04-04 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa szkoły podstawowej w Różynach wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świerznica, gmina Stegna"
Dodano: 2024-03-21 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.
Dodano: 2024-03-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .
Dodano: 2024-02-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud w ramach zad. pn.: Rozbudowa drogi gminnej - ul. Długiej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego w m. Czersk
Dodano: 2023-12-11