Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, dla zadań realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych.

Miejski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 10-538 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 522 13 50 , fax. 089 522 13 51
  • Data zamieszczenia: 2011-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury
    ul. Dąbrowszczaków 3 3
    10-538 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 522 13 50, fax. 089 522 13 51
    REGON: 00067882500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, dla zadań realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie zadań realizowanych przez Zamawiającego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych. Projekt realizowany będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj i będzie obejmował projekt oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wyposażeniem opisanych w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: ETAP I - faza przetargowa i projektowa 1) Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a) przygotowuje SIWZ na wyłonienie Wykonawcy projektu i robót budowlanych wraz z wyposażeniem (z wyłączeniem sprzętu wystawienniczego opisanego w punkcie 11 na str. 41 programu funkcjonalno - użytkowego) w systemie zaprojektuj i wybuduj, b) uzgadnia z Zamawiającym treść SIWZ na wyłonienie Wykonawcy projektu i robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj w konfrontacji z obowiązującym prawem oraz wnosi ewentualne uwagi, c) bierze udział w pracy Komisji Przetargowej, w tym uczestniczy w czynnościach związanych z udzielaniem odpowiedzi na zapytania Wykonawców zadawane przed terminem złożenia ofert oraz przygotowuje dokumenty związane z ewentualnymi odwołaniami, d) przygotowuje umowę z Wykonawcą projektu i robót budowlanych i uzgadnia jej treść z Zamawiającym. 2) Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej: a) koordynuje proces przygotowania inwestycji, b) sprawdza kompletność i weryfikuje projekt budowlany opracowany przez Wykonawcę projektu i robót budowlanych, niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę pod kątem wzajemnej zgodności składających się na niego opracowań, a także zgodności z Programem Funkcjonalno Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ) i wnosi pisemnie Zamawiającemu wszelkie uwagi, ETAP II - faza wykonania robót budowlanych Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych: a) pełni obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnia i koordynuje pracę inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zmianami), b) powiadamia organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, c) winien upewnić się przed rozpoczęciem prac, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zatwierdza plan BIOZ. Wstrzymuje roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami BHP i ppoż., oraz innymi, d) przygotowuje do przekazania plac budowy, e) kontroluje prawidłowość wpisów dokonywanych w dzienniku budowy i wydaje Wykonawcy robót budowlanych polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych f) sprawdza jakość i egzekwuje zgodność wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych z określonymi wymaganiami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zatwierdzonym decyzją projektem budowlanym, w tym zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezgodnych z dokumentacją projektową. g) żąda od Wykonawcy robót budowlanych, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, h) sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, i) uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, j) monitoruje terminowość realizacji robót budowlanych, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych powiadamia pisemnie Zamawiającego, k) organizuje narady budowy, co najmniej jeden raz w miesiącu, z udziałem Wykonawcy robót budowlanych, przedstawicieli Zamawiającego, sporządza z nich protokoły i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni po naradzie, m) ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez PINB i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, l) weryfikuje treść faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym i przekazuje w ciągu 2 dni Zamawiającemu, m) potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek. Przygotowuje i przeprowadza odbiory częściowe i końcowy robót z udziałem Zamawiającego, sporządza z nich protokoły, n) dokonuje akceptacji dokumentacji powykonawczej i przedkłada ją Zamawiającemu do zatwierdzenia, o) przeprowadza wszystkie czynności związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, p) po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przekazuje kompletną dokumentację odbiorową Zamawiającemu, Etap III - faza sprawozdawczości i rozliczeń finansowych 1) Wykonawca przygotowuje materiały niezbędne do sprawozdawczości i rozliczeń finansowych z instytucją finansującą. 2) Wnioski o płatność, wszelkie sprawozdania oraz rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowania sporządza Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach