Przetargi.pl
USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA INWESTYCJI BUDOWLANEJ PN.:Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania na terenie zakładu unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Długoszynie

Celowy Związek Gmin CZG-12 ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, Długoszyn 80
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7559371 , fax. 095 7559373
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin CZG-12
    Długoszyn 80 80
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7559371, fax. 095 7559373
    REGON: 21060124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg12.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA INWESTYCJI BUDOWLANEJ PN.:Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania na terenie zakładu unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Długoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na zarządzaniu Kontraktem na roboty budowlane Inwestycji pn. Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania na terenie zakładu unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Długoszynie oraz nadzorem prowadzonym według Warunków Kontraktowych FIDIC. Roboty będące przedmiotem niniejszego Kontraktu będą wykonane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC - WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, wydanie 4 angielsko-polskie niezmienione 2008, (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999). 2) Prowadzenie i rozliczanie Inwestycji zgodnie z wytycznymi i wymaganiami Instytucji Finansującej oraz umową o dofinansowanie. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 (OPZ) do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Wadium - 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł. 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: (1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub (4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 Ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić (wyłącznie) przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nr rachunku: 26 1090 1115 0000 0000 1111 1537 wraz z określeniem nazwy i nr postępowania. 5. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. dnia 26.06.2014 r. godz. 9:00. 6. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie z podpisem (Wadium Przetargowe). 7. Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. nr 72 z 2002 roku, poz. 665 z późn. zm.) - nie wymagający podpisu ani stempla). 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12. Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Pzp. 13. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ires.pl/czg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach