Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu ogrodzenia terenu wraz z rozbiórką budynków przy Budynku Szpitalnym i DPS ul. Pokoju 1A w Lubsku

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4790600 , fax. 068 4790601
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4790600, fax. 068 4790601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu ogrodzenia terenu wraz z rozbiórką budynków przy Budynku Szpitalnym i DPS ul. Pokoju 1A w Lubsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest demontaż starego ogrodzenia wraz z wyburzeniem przyległych do niego budynków i wykonaniu nowego ogrodzenia na nieruchomości zabudowanej sytuowanej na działce nr 160/12 oraz części nieruchomości na działce nr 158/3 obręb 1 - Lubsko. Teren znajduje się na obszarze ochrony konserwatorskiej w strefie B (otoczenie), teren obejmujący układ urbanistyczno-krajobrazowy miasta Lubska wpisany do rejestru zabytków pod nr 74 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia13.11.1957 r. Na zakres przedmiotowy składa się: 1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń niezbędnych do złożenia przez Wykonawcę wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym integralną cześć niniejszego postępowania. Dokumentację projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej w zakresie określonym przez program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Wymagana ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej: a/ koncepcję funkcjonalno-przestrzenną-1 egz. b/ projekt budowlany i wykonawczy- 4 egz. c/ przedmiar robót budowalnych d/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 2 egz. e/ inwentaryzacje geodezyjne powykonawcze f/ dokumentację zawierającą atesty, deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne lub certyfikaty. Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych podlega uzgodnieniu z Zarządem Powiatu Żarskiego w terminie do dnia 5.08.2016 roku. Opracowanie dokumentacji projektowej w terminie do dnia 30.09.2016 roku. 1.2. Sprawowanie nadzoru autorskiego. 1.3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz opracowaną dokumentacja projektową. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o terminie rozpoczęcia robót budowlanych wraz ze złożeniem harmonogramu rzeczowo-finansowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 16 ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach