Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, polegająca na świadczeniu usług związanych z kontrolą i nadzorem inwestorskim nad realizacją projektu pt.: „Termomodernizacja budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu".

Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 618 330 087
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
    ul. Królowej Jadwigi
    61871 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8355000, 8355063, fax. 618 330 087
    REGON: 32785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, polegająca na świadczeniu usług związanych z kontrolą i nadzorem inwestorskim nad realizacją projektu pt.: „Termomodernizacja budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Skrócony opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, polegająca na świadczeniu usług związanych z kontrolą i nadzorem inwestorskim nad realizacją projektu pt.: „Termomodernizacja budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu". 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 3.Kody CPV zamówienia: 71520000-9 4.W przypadku wątpliwości co do treści oferty lub braku w ofercie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, zamawiającemu przysługuje prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających. 6.Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający informujeę, że wykaz zmian umowy zawarty został w § 2 ust.3 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą wykaże, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dokument potwierdzający status członkowski wykonawcy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Oferta sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 2. Uprawnienia budowlane we wszystkich wymienionych w p. VI ppkt. 3 specjalnościach wraz z potwierdzeniem członkostwa w Okręgowej Izbie Inżynierów wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składek członkowskich. 3. Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 1.000.000,00zł (jeden milion złotych) 4. Wykaz usług sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 5. Wykaz osób sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 6. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres. 7. Oświadczenie- załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach